29. května 2014

Spotřebované produkty květen 2014

Zdravím vás u čtení tohoto článku!
Tentokrát jsem zvolila něco hlavně z kosmetického odvětví.



Oblíbila jsem si tělové mléko od Yves Rocheru. Jeho konzistence je na mazání naprosto ideální. Některá tělová mléka úplně tečou. Toto steče po dlani jen, když ji hodně nahnete. Ohledně parfemace: pro mě velmi příjemná, nijak zvlášť výrazná. Jednoduše pěkná jemná vůně.
Měla jsem 50ml balení ( to nejmenší). Příjde mi velmi praktické, protože nezůstává měsíce na poličce v koupelně, ale dá se vypotřebovat. Ráda totiž věci testuji a střídám, proto pro mě maxi balení jsou nevypotřebovatelné. Expirace byla určena do července roku 2016. Protože mi tento produkt opravdu sedl, jsem si jistá, že bych udělala jistě výjimku a vypotřebovala i jeho velké balení. Stal se mým nejoblíbeněším z kosmetiky na mazání těla. Balení vypadá velmi elegantně.
      cena 49,-( malé balení), 149,-( velké balení).

Marks and Spencer bath sugar
Z totoho výrobku nejsem nijak nadšená. Získala jsem ho ze sady koupelových cukrů. Původně byla lahvička plná svěže zelených krystalků. Ve vaně se rozpouští pomalu. Vodu nezbarví ani neprovoní. Prostě jsem nezaznamenala nějakou změnu vody před a po nasypání. Jen vás chvíli píchají malé kousky cukru do těla. Lahvička je malinká. Použila jsem ji na dvě koupele. Dopotřebuji zbytek (v každé lahvičce je jiná barva). Po další podobné sadě netoužím.


Johnsons baby koupel pro celé tělo i vlásky

Tento mycí gel používám na obličej ( mytí ráno i večer).Tím, že je určen pro mimina, je velmi šetný ke kůži, nevysušuje a je bez parfemace. Při rozetření na mokrou pokožu vytvoří jemný olejový film, který je přijemný. Zvláční a omyje pokožku. Používám ho i na praní kosmetických stětců a v tomto směru mi také vyhovuje. Vhodné by bylo balení dodat pumpičku pro snažší manipulaci. Doma mám již další balení.



Odlakovač nehtů Lilien provital
Nejlepší odlakovač, co znám. 
+rychle odlakovává
+Neničí mi nehtovou kůžičku
+Cena není vysoká
+Velké balení
-smrdí ( ale neznám odlakovač, který ne)
Plní vše, co od odlakovače očekávám. Počítám s koupí dalšího balení.


Toto musím za tento měsíc vyhodit. Líbil se vám článek?
Vaše
Vittorie