31. května 2014

Nejpoužívanější produkty květen 2014

Vítám vás u mého prvního článku. Tentokrát vám ukážu 5 produktů, které jsem tento měsíc nejvíce používala. 

 



A teď už k samotným produktům:

Obličej: jako krém jsem používala Lancome Hydra zen - denní i noční. Krémy, jak už název napovída, jsou hydratační a tedy určené hlavně pro sušší pleť. Moje pleť je hodně suchá, občas dokonce "šupinkatí" Noční krém si s tím dokázal poradit a nejen to, ráno jsem se občas nestačila divit, jak mou pleť vyživil a zklidnil.  Denní krém samozřejmě není tak hutný jako ten noční, nicméně trochu hutnější bych klidně i snesla. Abych to shrnula - noční krém můžu 100% doporučit, na mé pleti občas dělal zázraky. Denní krém vůbec není špatný, ale zároveň nic zázračného.



Pleť: z této kategorie jsem určitě nejvíc používala hydratační make-up od Gabrielly Salvete. Myslím si, že na jaro je naprosto ideální, je lehký, vydrží opravu dlouho (ano, říct že vydrží celý den zní sice lépe, nicméně si myslím, že to je hodně nadnesené a nevydrží to snad žádný make-up) a hlavně celou tu dobu vypadá přirozeně. Nějaké velké hydratace jsem si sice nevšimla, nicméně pleť alespoň nevysušuje. No a vzhledem k nízké ceně ho můžu jen doporučit.



Rty: jakou rtěnku používám nejvíc asi říct nemůžu, protože je opravdu hodně střídám. Co ale používám každý den, je balzám na rty Rosebud Salve. Vyzkoušela jsem vážně HODNĚ balzámů, třeba i legendární Carmex, RS je ale prostě nejlepší.



Tělo: přes počasí, které evokuje spíš podzim, jsem se rozhodla navodit letní atmosféru alespoň letní vůní. A na to se skvěle hodí tělové máslo z The Body Shop s vůní kokosu. Co dodat, tělová másla této značky jsou legendární a já si myslím, že oprávněně, jsou prostě skvělá. Co už je méně skvělé, je jejich cena. Mě se ale podařilo nakoupit je v akci 1 plus 1 zdarma. A to už za to podle mě stojí, proto doporučuji si počkat na podobné akce. Sice u nás nejsou často, ale občas přece.



Nehty: Velice jsem si oblíbila lak na nehty Essie v odstínu Fifth Avenue. Je to krásná, letní barva. Navíc velice rychle zasychá a stačí nanést v pouze jedné vrstvě. Výdrž je také dobrá, vydrží několik dní a to bez nadlaku.



Doufám, že se vám článek líbil a budu moc ráda, když mi napíšete do komentářů co jste nejvíc používaly vy.

Vaše Violetta

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budeme rádi, když napíšeš!