21. září 2014

T- Jak si zpříjemnit den


Při procházce Prahou jsem narazila na krásný Antikvariát. Zabočila jsem z Nerudovy ulice do postranní uličky směrem na Malostranské náměstí. A tu po pravé straně prosklené dveře. Skrz ně jsem spatřila
knihovny napěchované starými klenoty. Vstup doprovází vůně starého papíru. Ano, neodešla jsem s prázdnou. Mým úlovkem je knížka o pěstování rostlin. Zaujaly mě v ní perokresby brouků. Tento výtisk má už nejlepší léta za sebou a v mé tašce utkvěl z čistě výtvarných důvodů.


S pomocí nůžek, lepenky a stříbrného laku na nehty jsem si zosobnila své šuplíky z Ikei.


Postup:
1) na starý papír jsem okopírovala dvojstránku z knížky.
2) vystřihla jsem a pomocí průhledné lepenky umístila na dřevo obrázky
3) stříbrným lakem na nehty jsem dala nádech úchytkám a vrchním hranám šuplíků  


Hledejte zajímavá místa a přizpůsobte si domov sobě <3
Vaše T-Vittorie