14. srpna 2014

L´oreal Le blush

Dnes jsem se rozhodla pro recenzi tvářenky od L´orealu.

Produkty L ´oreal vnímám jako ´to nejlepší z drogerie´. Cenově občas odpovídají i některým produktům z parfumerie, takže od nich čekám víc.


Tvářenka se pyšní odstínem 240. A teď už k samotným kladům a záporům:
+ obsahuje zrcátko
+ obsahuje štěteček ( kupodivu hustý a v nouzi použitelný)
+ přirozená na pleti, protože neobsahuje třpytky
+ perleťový nádech krásně rozjasní tvář
+ nepráší
+ bytelné a pěkné balení
+ jemně namletá
- chce opravdu precizní aplikaci, protože díky perleti je znát, když je jí moc nebo je aplikovaná do zbytečně velké části tváře
…Skvělá, krásně drží. Tímto se mi potvrzuje, že rozjasnit může i výrobek bez třpytek. Já je totiž v líčení povětšinou nemám ráda. Ještě jeden tip. Nejčastěji ji používám jen jako tečku na závěr, když už mám na tvářích jiné, více nude, zdravíčko. Dokáže překrásně podtrhnout vzhled.
2 (chvalitebná)- to proto, že není pro moje každodenní nošení. Nejraději mám svoje Artdeco. Jinak pro mnohé z vás se, věřím, stane hitem.
Vzhůru do drogerie a posuďte sami
Vittorie