30. září 2014

T- Spotřebováno v září

Vítejte u čtení dnešního článku! Jak už název napovídá, je čas na spotřebováno. 



Bráno z levého horního rohu:

Vzorek tónovacího krému Nars ze Sephory
Kraje jen lehce. Na pleti je absolutně přirozený. Výrobek je mi příjemný, avšak není přesně tím, co hledám. 

Vzorek peelingu The Body shop
Nevím přesný název, ale až budu mít opět problémy s oschlými rty ( šupinkami), poohlídnu se po něm. Je opravdu velmi dobrý.

Lak na nehty Maybelline Collorama odstín 91
Tyto laky beru obecně jako velmi dobré v poměru s cenou. Barva se mi na letní měsíce skvěle hodila. 

Odličovací ubrousky Douglas
Už jsem na ně pěla ódy v jiných článcích. Vydrží opravdu tři měsíce po otevření (poslední ubrouse vyschl ). Plánuju jim v rámci cestování zůstat věrná i nadále.

Krém na ruce a tělo Marks and Spencer
Spíš bych označila tělovým mlékem. Pěkně vonělo, ale vstřebávalo se pomaleji. Ani tragédie, ani zázrak.

Sprchový gel Marks and Spencer
Voněl velmi jemně, nedráždil kůži, ale ani mě nějak neoslnil.

Peeling Marks and Spencer
Příjemný, jemná vůně po kokosu. Snesla bych i kdyby byl trochu hrubší. Byl fajn.

Vzorek tělového mléka L´occitane
Rychle se vstřebává, zanechá pokožku vláčnou, ale jeho vůně mi byla nepříjemná. Věřím, že mnohým lidem voní příjemně, ale mě ne. Škoda.

Peeling Yves Rocher
Patří k těm jemnějším, ale dělá svou službu. Používám ho na obličej, kde mi vyhovuje. Mám už doma další balení.

Vzorek BB krému Bioterm
Příjemný, lehký, jemně krycí. Příznivcem bb krému nejsem, ale tento mi vyhovoval. 

Antiperspirant Garnier
Dobrý, ale jeho kolega Invisi cool je lepší. Ke konci tento dělal bílé skvrny na oblečení. Vyhovuje mi, že je bez parfemace.

Lak na vlasy Balea
Měla jsem ho doma už dlouho. Lze s ním jen zafixovat vlasy stažené do culíku, ale do rozpuštěných vlasů to byla tragédie. 

Nakonec další mini-balení mycího gelu Johnsons baby
Používala jsem ho na obličej jen zřídka. Lze v něm i pěkně mýt štětce.

Hezký den
T-Vittorie