25. října 2014

T- Třídím, vyhazuju

Je podzim a já mám náladu třídit, rovnat si věci. (Obecně se takto označuje jaro, ale pro mě je to hlavně období krátce po začátku školy.) Myslím to velmi komplexně. Jednak chci urovnat vše kolem školy, ale i probrat kupu vypsaných propisek, která si hoví v mém šuplíku. Přemýšlím, jaký styl se mi líbí a čeho chci dosáhnout.


Začínám s kladením ´jednoduchých´ cílů. Probrala jsem si razantně kosmetiku a vyhodila to, co jsem vždy měla pocit, že musím schovávat. Vždyť by se to někdy mohlo hodit. Ne. Nepotřebuji to. Už jsem na to rok nesáhla = KOŠ! 
Abych se odhodlala, musím mít patřičnou náladu. Nevím, jak to máte vy, ale já, jak to nazvat, střídám stavy hromadění a redukování. Neberte úplně doslova, jinak to bude znít příliš divně. 

Po probrání ( nebo i při tom ) samozřejmě sbírám inspiraci, abych věděla, co je mým cílem. 
O tom, kdo mě inspiruje bude další článek.

Proberte si věci! Váš prostor získá nejen lepší estetický dojem, ale dostanete i lepší pocit.

<3 T-Vittorie <3