31. října 2014

T- Co jsem vypotřebovala v říjnu

Ani se mi nechce věřit, že už další měsíc je pryč. Dneska už máme Halloween. Ten čas ale letí. Měla jsem chuť hlavně testovat. Také jsem se dostala na dno některých nesmrtelných produktů.





1) Tělové mléko Mixa
Vážně super věc. Rychle se vstřebává, dobře hydratuje, jemně voní. Oceňuji i praktické balení s pumpičkou.  Jednoduše ideální. To prostě musíte mít!

2) Vzorky Vichy
Nevím co dodat. Nepoznala jsem žádnou změnu. Extra příjemné mi ta séra nejsou. Nemám důvod se o ně víc zajímat.

3) Bioterm BB cream
Příjemný. Kupodivu i barva celkem šla ( mám velmi bledou pleť). Fajn výrobek. Upotřebení bych našla hlavně v létě, kdy líčení zabere 10 minut a běžím na sluníčko.

4) Kiel ´s Skin rescuer
Moc příjemný, hydratační krém. Asi nejlepší, co jaký jsem kdy měla. Jen ta cena... 990,- v Čr :/

5) Odlakovávací ubrousek z Douglas
Už jsem o něm psala v minulých článcích. Funguje dobře. Jsem spokojena a až dojdou, kupuju další. Je to taková nouzovka na případy, kdy někam jedu nebo mi zrovna došel odlakovač.

6) Šampon Yves Rocher s kopřivou
Příjemný, ale už moje vlasy opět vyžadují změnu...

7) Lak na vlasy My
Prosím, na vlasy ne! Slepí je a zničí.
Dopoužívala jsem ho nakonec na fixaci při malování suchými pastely :D

Mnoho zdaru do dalšího měsíce!
Vaše
<3 T-Vittorie