29. října 2014

T- Jdu za svým cílem

Chci se s vámi podělit o pár mých zkušeností, jak si jít za svým cílem.

1) Wishlist
Sepište si, namalujte si nebo vytvořte z ústřižků či na počítači ucelený seznam toho, co si hodláte pořídit. Každý můj wishlist obsahuje co nejmíň věcí, abych si uvědomila, které opravdu chci, a zároveň jedno přání, u kterého si nejsem jistá, jestli si dokážu splnit. Mám ho tam kvůli  případům, kdy dostanu náhle otázku, co si přeji. Občas se mi vyplní, někdy ne. Ostatní věci se snažím získat.
//šikovný je web- polyvore.com //




2) Diář
Svůj mám do školy a snažím se tam psát pouze moje povinnosti. Hned přesně vidím, co do kdy mám udělat. Můžu si proto povinnosti snáz rozdělit na jednotlivé dny.

3) Týdenní plán
Je to papírek, na který si napíšu svoje cíle na pouze jeden týden. Píšu si tam jednoduché věci jako: Každý den jíst zeleninu, vypít denně dvě láhve vody, cvičit denně na záda.....
Tento lístek si pak nalepím někam k posteli, abych ho každé ráno a večer viděla. Už docela hodně věcí jsem dokázala pomocí této metody zařadit do své každodenní rutiny.
Navíc na konci týdne si zhodnotím, co jsem dodržela a na čem ještě zapracovat.


4) Nástěnka
Vystřihejte si obrázky z časopisů, vytiskněte si nápady z internetu, doplňte třeba i vlastními kresbami. Vše umisťte na jednu nástěnku nebo polepte kus zdi. Neustále pak může nové nápady přidávat. Já jsem si udělala koláž na téma mého stylu v líčení. Potřebovala jsem si tuto oblast ujasnit, takže jsem zvolila za řešení udělat si souhrn fotek, které se mi líbí.

//k nalepení jsem použila Washi lepící pásku//

5) Blok a tužka
Na kus papíru si zaznamenám vše, co potřebuji ke splnění konkrétní situace. Může se jednat jak o školu
( testy, kurzy, přijímací zkoušky..), ale i o zimní šatník ( bunda, kabát, šála, kozačky...). Snažím se do bodů pod sebou přesně zapsat jednotlivé potřeby. Poté si odškrtám, co jsem si už zařídila/ co mám a zbytek musím zařídit. Najednou se mi krásně naplánují body, které je nutné mít, abych dosáhla dokonalosti.

//K organizaci sama sebe mi pomáhá i psaní blogu.//

6) Přesný záznam financí
To, abych věděla, kolik který měsíc jsem utratila a vydělala. Když chci mít dobrou budoucnost, musím se orientovat v minulosti.
Nejjednodušší je založit si sešit určený pouze pro účetnictví. Tak budete mít vše pohromadě.

Získejte o sobě přehled. Uvidíte, jak se vše vynaložené úsilí vyplatí!
Vaše
T-Vittorie