3. listopadu 2014

T- Říjnové úlovky

'Dekoratika' se tento měsíc nezařadila na můj nákupní seznam. Začala jsem se přeorientovávat na stranu pečující kosmetiky. V mé koupelně bylo, co doplnit.




1) Tělové mléko Mixa
Viděla jsem, že se chýlí ke konci, tak byla koupě nevyhnutelná :D

2) Elle
No, prostě zapálím si knížku, hrnek čaje k ruce a čtu si. Praktickým dárkem tototo měsíce je diář. Jen nechápu, proč už v říjnu ( resp. listopadové číslo)??

3) 2 přírodní balzámy na rty
Dostala jsem je dárkem od tety. Koupila mi je na trhu v Chorvatsku. Jsou z přírodních ingrediencí, voňavé a balení je mi moc sympatické. Z toho hnědého cítím úplně Vánoce :))

4) Bioderma Sensibio rich
Potřebuji víc vyživit pleť a tento krém je mým skvělým pomocníkem. Je mi velmi příjemný. Zakoupen v lékárně.

5) Bioderna sensibio H2O a Atoderm Leveres
Celá objednávka je z eshopu www.bioderma-centrum.cz . Výhodou je osobní odběr v některých drogeriích Teta.
Micelární vodu jsem měla tu čest vyzkoušet od Violetty (byla jsem nadšená) a balzám se jeví zatím velmi dobrý. Těším se na používání.

6) Parfémy Lancome
Od babičky jsem dostala dvě miniaturky parfémů Trésor a Poeme. Jsem patřičně nadšena.

Toť vše k mým nynějším radostem. Těšte se z hmotných věcí, ať ta radost vyváží podzimní chmury!

T-Vittorie