6. listopadu 2014

T- Moje péče o pleť

Přišlo mi důležité, aby, když čtete články o tom, co kupuji, jste znali i moje rutiny. Začínám tedy s denní a noční péčí o pleť.

Ráno


O můj start do nového dne se stará
micelární voda. Odstraním pomocí ní všechny nečistoty z mé pokožky. Dále doplním kůži o minerály pomocí termální vody. Touto jemnou sprchou se příjemně osvěžím. Nakonec se pečlivě namažu krémem určeným typu mé pokožky. Já jí mám suchou. Nejvíce mi nyní vyhovuje 10% krém Mixa.

Večer


Tak to je už trochu složitější. Zprvu se musím pořádně odlíčit. Opravdu dbám na očištění očního makeupu. Nejvíce se mi osvědčil Mixa dvousložkový odličovač. Stačí protřepat, dát na tamponek, otřít oči a je to :)
Dle míry použitého makeupu použiji buď odličovací mléko a poté micelární vodu nebo při jemném líčení jen micelární vodu.


Celý obličej dovyživým termální vodou. Ve dnech, kdy se mi nějaké to akné ukáže, používám malé množství séra Aknestop. Je to opravdu to nejlepší, co jsem na akné kdy měla. Je to malý zázrak. Poté Se pečlivě namažu krémem. A nakonec nesmím zapomenou na rty.

Mé heslo: lepší málo, ale pravidelně.
Pečujte o sebe, protože váš obličej je vaší vizitkou.

T-Vittorie