4. prosince 2014

T- Co jsem ´udolala´ v listopadu

Až se divím, že tento měsíc byly spotřebována některá balení mých must-have věcí. Podíváme se na to:




1) BB od Biotermu
Bohužel, už je na mě moc tmavé. Jinak velmi příjemné pro někoho s jižanskou pletí.

2) Odlakovač Lilien
Must- have... co dodat?

3) Dermacol Acnecover
Vydržel mi 3/4 roku. Moc příjemný tónovací krém. Krásně voní po tee tree.
Praktické je balení, které obsahuje navíc ještě korektor. Ale pozor: ucpává póry. Kryje dobře, ale pleti jím rozhodně neprospějete.

4) Sprchový gel Marks and Spencer
Bože, to je dokonalá vůně limetek. Cítila jsem i z kůže i dvě hodiny po umytí. Gel byl příjemný, ale patřil do nějaké limitované kolekce :/

5) Deodorant Garnier
Tento Invisi cool je nejlepší. Nedělá bílé skvrny na oblečení, spolehlivě ochrání před potem, nedráždí pokožku a má neutrální vůni. Značka ideál.

6) Suchý šampon Batiste
Super věc. Musím si pořídit další.

7) Ryor Aknestop
Absolutně top věc proti akné. Toto sérum opravdu funguje. Nedokážu se bez něj obejít.

8) Sprchový gel adidas
Tento modrý je mi nejpříjemnější. Jemná parfemace, nedráždí pokožku.

9) Šampon Schauma
Jeden čas byl můj neoblíbenější. Nedráždí pokožku hlavy, ale žádný zázrak to není.

<3 T-Vittorie