9. listopadu 2014

T- Wishlist na Vánoce

Vánoční čas se nám blíží rychlými kroky. Těším se. Mám ráda vůni cukroví, v šeru barevná světélka... A moje hmotná přání? ->

Wishlist




1. Sluchátka Happy Plugs:  Mají krásná barevná provedení a tyto zlaté <3
2.Mac korektor: Už jsem ho měla v minulém wishlistu. Zatím jsem se ke koupi nějak nedostala. Musím konečně zjistit, který je nejlepší :D
3. Řasenka Lancome Hypnose Doll eyes: Už bych potřebovala nějakou novou. Na tuto jsem slyšela samou chválu.
4. Batiste suchý šampon: Mám zatím malé balení a skvěle funguje. Za chvíli začne čas čepic a tudíž bude opravdu "nutný".
5. Gelové linky: Nevím jakou značku, ale musí být černé. Lov začíná! :D
6. Bioderma Sensibio H20: Láska na první vyzkoušení. Nedám na ní dopustit.
7. Happy socks: Potřebuji nové ponožky a Happy socks jsou opravdu super. Tyto černo bílé jsou neodolatelné :D
8. Daniel Wellington hodinky: Jsou překrásné. přesně typ, jaký už dlouho hledám. Jednoduché, trochu pánský styl.
9. Converse: Svoje mám už pěkně unošené. Tentokrát bych ráda nízké třeba šedé.

10. a zapomněla bych na Tangle Teezer do kabelky (v koláži není)

Moje letošní motto:
Není důležité, co se mi splní, ale jak si Vánoce užiju. <333

T- Vittorie


Happy socks
$16 - nelly.com


Converse sneaker
$71 - coggles.com



Earbud 18 Carat Gold
happyplugs.com


Lancôme lancome mascara
$36 - selfridges.com



Mac cosmetic
$27 - johnlewis.com


Sleep In Rollers dry shampoo
$16 - thehut.com