20. prosince 2014

T- Vánoční nálada


 Která barva je opravdu vánoční, je velmi diskutabilní. Rozličné názor se nacházejí dle zvyklostí, církve i zimního ročního období. Avšak v mém srdci se

, přeze všechny dohady, nachází červená, zelená a hnědá To jsou pravé Vánoce. Proto jsem dnes vytvořila malé zátiší. Snažila jsem se dodržet barevnou kombinaci.


Vánoční čas pro mě začíná koupí vánoční hvězdy. Letos, jsem tuto malinkou koupila v Zahradnictví Chládek.
Počalo studenější období ( no, pravda letos ani ne), takže se musím začít starat i o výživu nehtů. Výborným pomocníkem je OPI Nail envy. Skvěle nehty zpevní. Používám ho jako base coat ( podkladový lak).
V hrnečku ohřeju mléko a pomocí čokoládové kostičky si udělám horkou čokoládu. Nejradši jí jen namáčím do horkého mléka, olizuji rozteklou čokoládu a upíjím doušky mléka. Nikdy se mi nepovedlo, aby se úplně čokoláda s mlékem propojila v kakao. Vám ano?
Z Lipska jsem si přivezla tradiční perníky, z Ikei mi chutná jejich čokoládu, navíc, když jí nechám rozpustit na obalím v ní oříšky.  
No a když už musím vyrazit ven, nosím na rtech tento lesk na rty (spíš mám pocit, že tekutou rtěnku) od Mac, který má nádhernou vánoční barvu.


Už jste se také naladili do pohody?

T-Vittorie