27. prosince 2014

T- Po-Vánoční úklid

Letošní Vánoce jsem dostala opravdu velkou spoustu krásných dárků. Abych je mohla zařadit do šuplíku a polic, musela jsem lecos vyndat. Sama nějak nechápu, co všechno dokážu nashromáždit.
Vzhledem k tomu , že jsem dostala 26 OPI laků, rozhodla jsem se svoji dosavadní sbírku pročistit. Samozřejmě jsem se donutila jen k tomu nejnutnějšímu. Budu to muset vzít za nějakou dobu znova a opět najdu spoustu nevyužitých lahviček. Jen se podívejte:





Krom toho jsem objevila i dost hrozné šminky. Musí to pryč!


Na závěr tu mám ještě trochu předčasné 'Spotřebováno' :


Co si koupím/ nebo ráda bych si koupila ( nelze- limitovaná edice, atd..), co tedy doporučuji: 
-Bioterm tělové mléko- nádherně jemně voní, rychle se vsakuje, pokožka je po něm pěkně vyživená
-OPI top coat- absolutně must have, aby lak vydržel týden na nehtech
-Manufaktura Mojito šampon- miluju mojito, takže nemůžu nemilovat tento šampon- bohuže už neseženu
-Mixa odličovač očí- je asi o 100% lepší než ten od YRocher, zanechává oční okolí perfektně odlíčené bez dření a nemastné
-Bioderma Sensibio Rich krém- vyživý a je velmi příjemný
-Bioderma Sensibio H2O- už bez ní nedokážu být. Prostě nejlepší micelární voda.
-YRocher krém na ruce- samotný krém je průměrný, ale skvělé je jeho balení s pumpičkou, takže může stát u umyvadla a já aplikace je velmi rychlá

To je pro dnešek vše. Přeji krásný zbytek dne a ať je vše nepotřebné pryč!
T-Vittorie