14. února 2015

T- Když jsem nemocná

Dnes bych se s vámi chtěla podělit o moje tipy, jak mít i při nemoci pleť v kondici. Snažím se využít času, když doma marodím, ku prospěchu své kůže ( nejen jí). V tuto chvíli všechen makeup jde stanou a hlavní složkou se stávají krémy. 
Yves Rocher, Labello, The Body shop, OPI

Tuc, Teekane
Na obličej jsem si oblíbila hydratační gel od Yves Rocher. Krásně zvláční a vyživí mou suchou pokožku. Když mám pocit suchých rtů, nesáhnu po ničem jiném než po másle od Labella. Rty mám po něm měkké a bez šupinek. 
Na tělo nyní používám vanilkové máslo The Body Shop, které jsem dostala od Violetty. Mažu si jím několikrát denně i ruce. Vyhovuje mi, protože se rychle vsákne a dodá pokožce jemnost.
A občas potřebuji zvláčnit nehtovou kůžičku, aby mi kolem nehtů neosychala. S tímto olejíčkem od OPI se rychle zbavím každé bílé šupinky a ruce jsou jemné.

Protože, když je mi špatně, nemám moc chuť k jídlu, jako svačinku uvítám sušenky. Po dobu nemoci popíjím čaj. Můj neoblíbenější ( už dlouhou dobu) je Granny´s Finest od Teekane.

Doufám, že jsem vás trochu inspirovala svými typy, kterými si stonání můžete alespoň trochu zpříjemnit.
<Vittorie

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budeme rádi, když napíšeš!