8. února 2015

T- Zklamání

Labello, Artdeco, Yves Rocher, Miss sporty, Make up for ever, Dermacol

Kromě kosmetiky, kterou zbožňuji, jsem samozřejmě také narazila na případy, které bych si už nikdy nekoupila. Proto vás chci na některé z nich upozornit. 


1) balzám na rty Labello med protection- asi 40Kč
Obsahuje med a SPF 15, ale zjistila jsem, že podporuje na mých rtech tvorbu šupinek. Po nanesení vytvoří na puse film, který se nevsákne do kůže, takže ji nezvláční a naopak mám pocit, že jsou rty po něm ještě sušší?!

2) kleštičky na řasy z drogerie Rossmann- 50 Kč
Jsou to ty nejlevnější, takže není čemu se divit, protože po několika použitích je na nich gumový proužek proříznutý a tím pádem trhají řasy. 

3) Artdeco korektor
Fungoval dobře až do prvního ořezání, kdy se stalo toto (láme se/ drolí se):
Zkoušela jsem ho dávat i do lednice a potom ořezávat. Nejde to. Možná mám vadný kus nebo nevím. Už nejde použít.

4) linky na oči Yves Rocher
Mají dobrý aplikátor, nedráždí oko, ale vůbec nic nevydrží. Když si omylem sáhnu na oči (už po půl hodině po nanesení), tak se mi okamžitě rozmažou. 

5) linky na oči Miss Sporty- asi 70Kč
Koupila jsem si je kvůli tenkému aplikátoru, ale bohužel mi dráždí oči. Ale pokud nemáte citlivé oči, tak celkem dost vydrží ( vzhledem k ceně) a dobře se odličují. Já je však používat nemůžu.

6) korektor Dermacol (patří k makeupu Acnecover- asi 170Kč)
Kryje dobře a celkem vydrží, ale ucpává mi póry, takže místo toho, aby mi od pupínků pomohl, mi kůži ještě zhoršuje. Opravdu NE! 

7) odličovač očí Make up for ever
Tak od toho jsem si slibovala hodně. Měla jsem lahvičku  v balení u řasenky. Musím uznat, že opravdu odlíčí snad vše bez drhnutí, ale dráždí mi oči. Po odlíčení je mám rudé a pálí mě.

Po dnešek jsou to moje tipy, co si nekoupit nebo alespoň si tyto věci prověřte, než je dáte do košíku.
Měli jste podobný problém nebo vám tyto produkty vyhovují?
T-Vittorie

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budeme rádi, když napíšeš!