2. února 2015

T- Půl rok opět dokončen!

Ve čtvrtek se na základních a středních školách rozdávalo vysvědčení. Ani mě událost samozřejmě neminula. Jsem šťastná, jak nakonec hodnocení dopadlo. Doma jsem dostala pár dárečků :)
OPI, Levi ´s, Sennheiser


Nové kalhoty jsem potřebovala. Nejdřív jsem chtěla černé, ale tyto temně modré ( na fotce tak tmavě nevypadají) zvítězily. Dokonale mi padnou. Radost je nosit!


Pro tuto sadu krému jsem se absolutně nadchla. Každý voní jinak intenzivní vůní. Je to odměna pro moje ruce.



Babička mě obdarovala kyticí růží oranžové barvy. Vnesly mi do pokoje náznak jara (paradoxně dneska venku začalo sněžit :D) a dobrou náladu.


A nakonec jsem dostala pecky do uší  Sennheiser. Mám už od firmy ´velká´sluchátka, která používám každý den. Mám radost, že můžu kvalitně poslouchat hudbu i při sportu nebo prostě kdekoliv. Je to opravdu rozdíl v kvalitě s porovnáním s těmi, která jsou přibalená v krabičce u nového telefonu.

Toto jsou moje kořisti za studia :D
Doufám, že máte také dobrou náladu, že polovina učiva letošního školního roku je už za námi. Teď už to do prázdnin uběhne rychle!
T- Vittorie