1. února 2015

T-Sobotní procházka po galeriích


Tuto sobotu jsme si s rodinou udělali okruh po Pražských galeriích a muzeích. První, ze všeho, jsme navštívili výstavu Milana Grygara v Městské knihovně. Celkově se mi líbí
, jak byla nainstalována. Jeho specialitou je spojení hudby s obrazem. Některá jeho díla jsou totiž dělána tak, že zvuk během výroby byl nahrán a tak si můžete nasadit sluchátka, poslouchat a při tom sledovat stopu na plátně.



Dále jsme zašli do nedalekého Muzea voskových figurín. Nikdy před tím jsem takové nenavštívila. Například George Clooney na pohovce vypadal jako živý a nedivila bych se, kdyby se pohnul. Nebo skvěle vypadal Albert Einstein na houpačce. Toto muzeum rozhodně stojí za to. Pokud jste v něm ještě nebyli, tak vám doporučuji, aby jste se do něj vypravili.

Do třetice jsme udělali pár kroků a vybrali si výstavu Salvadora Dalího. Můžu říct, že jsem se opravdu divila, co všechno dělal. Samozřejmě zde byly obrazy typu The Persistence of Memory, kterým Dálí reaguje na Einsteinovu teorii relativity. Potom jsem také viděla díla, o kterých jsem vůbec, ve spojitosti s Dálím, nevěděla. Zjistila jsem, že se dokonce sešel s Picassem v Paříži.


Celou procházku jsme zakončili u Jana Paukerta. Ochutnali jsme různé chlebíčky (některé jsem vyfotila). V klidu jsme dohromady poseděli.




Sladká tečka na závěr!
Byl to povedený den. Doufám, že jste si sobotu také užili tak jako my :)
T-Vittorie