31. března 2015

T- Spotřebováno

Opět tu máme poslední den měsíce. Ten čas ale letí. Dneska se podíváme na to, co jsem v březnu z kosmetiky spotřebovala.



1) Mám tu opět několik vzorků. Můžu říct, že ani z jednoho nejsem nadšená. Ten krém na obličej Douglas mi byl dokonce spíš nepříjemný. No, alespoň ušetřím svou peněženku :D

2) Odlakovač od Ebelin je na nic. Nekupujte si ho. Laky OPI odlakuje jen, když na prsty nalijete půl lahvičky. Hrůza!

3) Mým velkým objevem je skvělý krém od Mixy. Obsahuje 25% olejů. Používala jsem ho denně večer a často i ráno. Můj neoblíbenější krém z drogerie!

3) Tímto vám představuji moji milovanou termální vodu od Vichi. Mám doma několik malých i velkých balení. Je vhodná na citlivou pleť. Tip: skvěle osvěží po sportu.

4) Makeup Lumi Magique od L´oreal mě zrovna nenadchnul. Makeupy celkově používám zřídka, takže mi musela pomoct se spotřebováním maminka. Super je světlý odstín, ale znovu si ho nekoupím.

5) Řasenka Avon Super shock max: Její výdrž je opravdu ubohá. Sice pěkně pročeše řasy a netvoří hrudky, ale už po dvou hodinách opadává. Navíc rychle vyschla. Ne!

Toť vše o mých vypotřebovaných kouscích. Našla jsem opravdu skvělé produkty jako je krém na obličej od Mixy, ale také kosmetiku, u které mohu jen dodat: Nikdy více!

Vaše
T-Vittorie

2 komentáře:

  1. Moc pěkné,mám také oblíbený stejný make-up od Loreal.je úžasnejjjjjjjjj

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:))
      To mě těší. Najít skvělý makeup je podle mě to nejtěžší.

      Vymazat

Budeme rádi, když napíšeš!