2. dubna 2015

T- SS 2015

V poslední době jsem plná jara a ještě více se těším na léto. Zbožňuji totiž horko! A nejen to. Však i ve chviličce dokážu najít bezpočet věcí, které mě na sezóně jaro-léto baví: barvy, teplo, slunce, vůně květin.....a mohla bych pokračovat do nekonečna. Tedy, nemůžete se divit, že mě z celého roku nejvíc baví trendy jaro-letní sezóny. Podle přehlídkových mol, módních časopisů a nabídek obchodů s oblečením vybírám ty nejžhavější kousky, které jsou mi sympatické:
T- SS 2015



1) Proužky
Doufám, že
ani nikdy z módy nevyjdou. Moc mě těší, že jaro-letní kolekce jsou jich plné.

2) Bílá barvy
Ta se stává tuto sezonu opravdu nejvíc ´cool´. Začněte tričkem pokračujte bílými jeansy a nezapomeňte na bílé plátěnky. Bude to zábava!

3) Třásně a krajky
Krajka sama o sobě mi připomíná jaro. Je jemná a při tom s velmi složitým vzorem. Můžete si obléct krajkové tričko nebo si vzít šortky s krajkovými aplikacemi- to už nechám na vás.
Třásně se nám vrací z minulých dob. Teď se budou nosit nejen na kabelkách, ale i kožených vestičkách a podobně. Já si určitě nastříhám tričko (a tím pádem tento trend spojím i s legendárním crop-topem).

4) Denim
Byl...je a bude. Aktuální jsou nejen denimové šotky, ale i bundičky a košile. Sami zkuste denimové šaty. Budete se divit, jak jsou pohodlné, praktické a šik!

5) Jemné řetízky
Z honosných šperků přesedlal nyní módní průmysl na jemné, leč důvtipné řetízky. Aktuálním kovem je jak stříbro, tak i zlato. Jemné přívěsky jsou v podobě trojúhelníků, obdélníků, lístků... Hlavně decentně!

6) Nude lak
Pokud ho ještě dosud nevlastníte, radím vám, pořiďte si ho. Já jich mám hned několik v různých odstínech hnědé, růžové a béžové. Budete mít upravené nehty, které se hodí k jakémukoli outfitu.

7) Trojúhelníkové podprsenky (v koláži nejsou)
Jsou krajkové, s tenkými i širokými ramínky a navíc extra pohodlné. Totu sezonu se můžete odhodlat, aby vám taková rebelsky prosvítala nebo lehce koukala z hlubokých průramek u trička. Já už jsem si stihla jednu pořídit v Lindexu.

Aktuální trendy velmi lpí na jemnosti a decentnosti. Nechávají tak vystoupit naši osobnost. Už se nemůžu dočkat, až se udělá hezky a budu moct začít vše kombinovat!

T-Vittorie



Žádné komentáře:

Okomentovat

Budeme rádi, když napíšeš!