4. dubna 2015

T- Manikúra

Dnešní mantra zní: Jaru vstříc s krásnými nehty! 
A ptáte se jak na to? Dneska mám pro vás připravený můj postup, jak mít šperky na každém prstu.


1) Začít se musí s pořádně odlakovanými nehty! U odlakovače je pro mě důležité, aby nevysušoval ( takže neničil) nehty a odlakovávat dobře a rychle. Nejvíc se mi osvědčil od značky Lilien (seženete v Kauflandu) a jako cestovní verzi používám odlakovávací ubrousky z Douglasu.

2) Důkladně kartáčkem a voňavým mýdlem odstraňte všechny nečistoty.

3) Ostřihejte nehty do požadovaného tvaru a poté je zapilujte, aby se netřepily.

4) Moje péče o kůžičku vždy začíná s olejíčkem. Nanesu ho na předěl kůže s nehtem a jemně promasíruji. Poté upravím nástroji z manikúry do tvaru.

5) Nejvíce se mi osvědčilo nanést dvě vrstvy barevného laku a na vrch jednu vrstvu top coatu. Díky němu lak déle vydrží. A pokud jste nedočkavci jako já, jsou pro vás rychloschnoucí kapky OPI to pravé. Kánete na každý nehet jednou a během půl minuty je vrstva laku suchá. Ozkoušeno! Bonusem je efekt ještě většího lesku.

6) Nezapomeňte si pořádně namazat ruce krémem, i když se počasí začíná oteplovat. Naše ruce potřebují vždy dávku hydratace. Abych si mohla mazat ruce vždy, když cítím suchou kůži, nosím v kabelce a v penále do školy malý krém. Tyto OPI dokonale voní (potvrdí i moje kamarádky :D).


T-Vittorie

6 komentářů:

  1. Ja mám jeden matný lak od Oriflame a je to perfektné, len proste ja mám hrozný problém s kusaním nechtov a nič mi nepomáha, takže mám zasa gélovky tak dúfam, že je to už posledný krát :-) Každopádne díky za tip!
    Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S kousáním nehtů jsem nikdy problém neměla, ale často jsem si olupovala lak, když jsem byla nervózní.
      Moje rada: Kup si nějaký krásný lak (doporučuji za sebe OPI)- stačí jeden. Pak ti bude líto si nehty kousat, aby sis ho neponičila a byl pořád dokonalý. Nakonec budeš mít nejen krásnou barvu nehtů, ale za chvíli se ti i zkvalitní ;)) Zkus to! :))

      Vymazat
  2. práve som si kúpila nový opi v bielej farbe, na leto bude super :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě bude;)) Nejlíp vynikne, až budeš mít krásně opálenou kůži. Já mám vždy se světlým lakem pocit, že je ještě trochu opálenější:D

      Vymazat
  3. Já se už k manikúře dokopávám asi týden.. už bych asi vážně měla :D
    Ten tvůj postup v podstatě plním, akorát někdy nemám náladu na to všechno, tak si je jenom odlakuju a zase nalakuju jiným lakem.

    Klára z NARA (NAtálie a kláRA) blog
    natalieklara.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem dřív občas přeskakovala modelaci nehtové kůžičky, atd..., protože jsem si nehty lakovala hodně často. Teď tím, že OPI hodně vydrží (případně si v rychlosti opravím špičky), potřebuji nehty zapilovat pokaždé. Rozhodně se vyplatí o nehty pečovat:)
      Pokud jde o čas, velkým pomocníkem jsou výše zmíněné kapky na urychlení zaschnutí laku. Opravdu za půl minuty jsou nehty suché.

      Vymazat

Budeme rádi, když napíšeš!