28. května 2015

T-Co ukrývá můj penál?

Dobré odpoledne, dnes vás vezmu na prohlídku do mého penálu. 
Už od mala mám zálibu pro nakupování v papírnictví. Vždycky jsem
si ráda prohlížela všechna ta ořezávátka, gumy, pastelky... Protože svůj penál používám pět dní v týdnu, je pro mě důležitý jeho obsah.
Zde je výčet věci, bez kterých se neobejdu:
1. dvě až tři propisky
2. několik barev fixů Stabilo
3. malé zvýrazňovače
4. středně tvrdá tužka
5. ohebné pravítko Maped
6. plechová krabička s bonbóny
7. dobrá guma (Maped)
8. ořezávátko
9. balzám na rty
10. krém na ruce
11. nůžky
12. několik pinetek do vlasů a gumička (není na fotce)
Svůj penál mám už dva roky a je od značky Holly Hobbie. Moc mi vyhovuje jeho tvar, velikost a kvalitní zip.


Tahle to pak vypadá uvnitř:

Záleží vám na obsahu vašeho penálu nebo to vůbec neřešíte? (pokud už nestudujete: záleželo vám na tom?)
Já mám ráda vše zorganizované a promyšlené. Ve svém penálu mám vše, co potřebuji ve škole. Pak se mohu plně soustředit na práci.

T-Vittorie

4 komentáře:

  1. Boli časy, keď mi na tom záležalo, teraz som rada, že tam mám nejakú farebnú a normálnu modrú prepisovačku :D:D:D
    Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný penál :) taky bych ten svůj chtěla mít hezky uspořádaný, místo bordelu jaký v něm panuje, většinou nemůžu najít ani propisku :D

    OdpovědětVymazat
  3. ty malé nůžky bych tam taky potřebovala, nevím proč mě to nikdy nenapadlo si je tam dát :-( Jinak ty ho máš takový hezký a přehledný, na rozdíl ode mě :D

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem měla malý penál a tak se mi toho do něj mnoho nevešlo.

    OdpovědětVymazat

Budeme rádi, když napíšeš!