7. listopadu 2015

T- Wishlist- Listopad 2015

Milé čtenářky,
 dlouho jsem přemýšlela, jak po odmlce opět začít psaní tohoto blogu. Nakonec jsem se rozhodla myslet na budoucnost a to nejen vzhledem ke psaní blogu, ale i o produktech, které bych vám ráda v následujících článcích přestavila. právě proto tu dnes vidíte můj list přání.

Wishlist





1) Kosmetika Kiehl ´s
Nyní už nejenže chci, ale
dokonce si budu muset něco pořídit. Mám teď problémy s pletí a vzorky Kiehl ´s krémů a olejů jsou snad zázračné.  Nejraději bych začala mycím gelem na obličej ( a to nevím, jestli z řady Ultra facial nebo z řady pro extra citlivou pleť) a krémem na obličej Ultra facial cream. Uvidíme, jak to dopadne.

2) Hladké černé kozačky
Mám hodně úzká lýtka, takže minulý rok se mi nepoštěstilo sehnat přesně takové, jaké bych si přála. Vadí mi na kozačkách jejich přezdobenost. Přeju si černé, matné, minimalistické. Doufám, že letos mi nějaké padnou do oka.


3) Černý pásek
Můj jednoduchý tenký černý je už značně obnošen, takže bych nejradši sehnala stejný a kvalitní.

4) Nike free run tenisky
Ačkoli jsou to tenisky, moc se mi jako boty líbí a jsou neskutečně pohodlné. Ráda bych přesně takové jako jsou na obrázku.

5) Krajková podprsenka
Líbí se mi trend podprsenek s širokými krajkovými ramínky, které mohou občas vykukovat. Preferuji černou barvu díky její eleganci.

6) Kabelka
Ani malá, ani velká, hladká, ani moc barevná...mám to ale mnoho nároků :D

7) Klobouk
Klobouky jsou trendy a já si o sobě dovoluji tvrdit, že tento by mi slušel. Chtěla bych ho jako oživení obyčejného outfitu.

8) Hodinky
Ano, opět je tu obrázek od Daniel Wellington...nejsou nejlepší? Poslední dobou nosím hodinky Festina se stříbrným ciferníkem a zamilovala jsem si je tak, že je ani nechci sundat z ruky. Vzhledem k tomu, že jsem začala nosit i zlaté šperky, ráda bych měla ještě jedny jiné hodinky ve zlatě.

9) Peněženka
Líbí se mi pánské tenké kožené peněženky. Nejsem úplně fanda všemožných cinglátek a mašliček, takže jsem začala přemýšlet o těch z oddělení pro muže.

Tímto ukončuji můj seznam :)
Mějte dobrou náladu!
Vaše
Vittorie



Žádné komentáře:

Okomentovat

Budeme rádi, když napíšeš!