19. ledna 2016

T- Kompletní kosmetika


Měla jsem v posledním půlroce období, kdy jsem nesměla používat na kůži žádný makeup a tak se moje kosmetika ještě vzhledem k minimalistickému mému přístupu stáhla na těchto pár věcí. Nyní, jsem na to s kůží už velmi dobře. Děkuji masti Rodex, která mi všechny ty rudé vyrážky kolem očí vyléčila. Jsem ráda, že jsem toto období, které zahrnovalo rudé vyrážky a pálení kůže zažila, protože si teď mnohem více vážím zdravé pokožky a víc si ji šlechtím. Naučila jsem se nosit rtěnky, protože to je jediné, co jsem mohla na sebe z dekorativky používat a potom jsem si také uvědomila, jak málo toho ve skutečnosti potřebuji. Reklamy a obchody do mě vtloukaly opak, ale o tom už v dalším článku.
Stojím za heslem: Je třeba mít kvalitní, ozkoušené věci a pak jich stačí jen velmi málo ;)
Hodně se mi také zrychlil ranní start do nového dne, kdy už tolik nepřemýšlím nad tím, co z lahviček použiju. A mojí kůži to jedině svědčí.

T-Vittorie

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budeme rádi, když napíšeš!