1. března 2016

T- Jsem sama sebou

Moje nadšení pro minimalismus neustává, ba naopak. Zjišťuji o kolik mám víc energie, když žiji v čistém prostoru s malým počtem věcí. ono mít jeden balzám na rty na poličce v koupelně znamená po ránu přesně vědět po čem sáhnout a nezaneprazňovat se vybíráním. Tento styl života, ale současně klade důraz na vysokou kvalitu věcí, co vlastním. Pokud máte jen jeden balzám na rty, předpokládáte, že vám dostatečně hydratuje rty ( nesmí mít jediné mínus v kvalitě). Stávám se proto více kritičtější při nákupu. To je dobrá věc nejen pro mě jako jedince, tak i pro celou naši modrou planetu. Víc se zamýšlím nad složením věcí a jejich výrobou. Eliminuji ze svého života ´fake ´produkty a snažím se pořizovat si nové věci co nejpřírodnější. Tak se to odrazilo i do mého jídelníčku: snídám domácí jogurt (bez konzervantů, cukru), jím domácí chléb a domácí sýr, dokonce jsem udělala domácí burákové máslo. Snažím se pozřít raději zeleninu a ovoce, než drahou müsli tyčinku, která nějakým zázrakem (říká se tomu chemie) vydrží tři roky v plastovém obalu. Nejméně obden plním nějakou sportovní aktivitu a cítím se mnohem lépe. Nelíčím se a pleť mám zdravou. Posílila jsem naopak používání krémů a zmizely mi všechny suché zóny. Zuby si ráno čistím s písničkou. Nejen, že u toho vydržím požadované tři minuty, navíc mě hudba nabije energií. Víc čtu a píšu si deník. Uspořádávám si své myšlenky a nabírám inspiraci plnými doušky.
Toto je můj recept na život, ve kterém se cítím
dobře.
Jsem sama sebou.

T-Vittorie

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budeme rádi, když napíšeš!