2. března 2016

T- Můj styl

Co je mým symbolem? ... Moře, lodě. Tyto dvě slova popisují moje nejčastější náměty grafik, obrazů nebo jen kreseb do bloku. Že moje oblíbená kniha je Stařec a moře snad ani nemusím dodávat. Barvy, které u mě vítězí jsou jednoznačně šedá a námořnicky modrá. Mé pobláznění do proužků vám potvrdí kdokoliv, kdo se kdy se mnou dostal do styku.

Myslím, že už mám položené základní pilíře k vlastnímu personálnímu stylu. Cítím v něm svoji jistotu a radost. Tlumené tóny, složité konstrukce a neznámo je pro mě nejlákavější možná nabídka. Obrazy romantika Turnera bych si mohla prohlížet do nekonečna. Nalézat v nich kus sebe je fascinující.


Nemohu o sobě rozhodně tvrdit, že jsem pravým minimalistou, raději bych formulovala, že žiji pod vlivem minimalismu. Nechci se pokládat za žádnou ikonu. Jde jen o to, že stejně jako v šedá barvy, tak i novela od Hemingwaye je mému srdci blízko, stavím se tak i k tomu myšlenkovému směru. Je mi sympatický a dělá mi radost plout na jeho vlně. Dostávám se tak dál.

Nechci se programově do čehokoli týkajícího se stylu nutit. Pak bych přestala věřit, že je to styl můj a akorát bych se stala ovcí, která kopíruje někoho jiného. Proto u mě není nic 100% vyhrazené. Je to moje. Hranice si tvořím sama nezávisle na ostatních. Jen tak věřím, že dosáhnu něčeho, co plyne ze mne.

Buďte sami sebou! (Nezalekněte se překážek, které vás na cestě potkají. Tyto překážky jsou v podstatě pomocí pro pevnější vztah k již vytvořenému.)

T- Vittorie

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budeme rádi, když napíšeš!