3. června 2014

Nákupy kosmetiky 2014

V tomto článku bych vám chtěla ukázat kosmetiku, kterou jsem si v poslední době koupila.



Začnu tedy nákupem v drogerii. První dvě věci jsou peelingy značky Freeman. Jeden je na obličej s vůní meruněk a částečky ze skořápek ořechů a ten druhý je tělový s cukrem a vůní granátového jablka. Ten tělový jsem nedávno vypotřebovala a vyhovoval mi natolik, že jsem si hned šla pro druhý. Už dlouho jsem potřebovala peeling na obličej a tak jsem si řekla, že zkusím nějaký od této značky. A udělala jsem dobře. Oba dělají prostě přesně to, co by měl dobrý peeling dělat, odstraňuje odumřelé kožní buňky a zároveň nedráždí pleť. Co se týče vůně, co si budeme povídat, není to jako kdybyste si přičichli k čerstvému ovoci, je prostě chemická. Ale vzhledem k tomu, jak oba fungují, jím to naprosto odpouštím a až je dopotřebuji, pravděpodobně si půjdu pro další balení.


Zde jsem vám vyfotila konzistenci obou peelingů, ten vlevo je cukrový a vpravo je s částečky skořápek ořechů.  

Dalšími věcmi, které mi přibyly do sbírky péče o pleť, je Mixa odličovací mléko proti vysušování pleti a Mixa CC krém. Oba produkty jsem koupila v DM drogerii v balíčku se zvýhodněnou cenou. Používám je teprve pár dní, ale i tak už vám můžu napsat moje první dojmy. To odličovací mléko je prostě DOKONALÉ. Pleť opravdu hydratuje a přitom krásně odlíčí. I vůně je příjemná. Ano, ano a ještě jednou ano. CC krém vypadá jako normální krém (je jenom lehce do zelena). Protože ho používám pár dní, nevím, jestli opravdu sjednocuje tón pleti, nicméně je velice příjemný, slušně hydratuje a trochu opravu redukuje začervenání pleti, po jeho nanesení je pleť klidnější. Vůně u tohohle krému mi tedy moc nevyhovuje, ale za chvíli už není vůbec cítit, takže se to dá v pohodě snést. Oba tyto produkty mohu jedině doporučit a protože je tohle moje první zkušenost s Mixou, pravděpodobně časem zkusím další produkty.


Potřebovala no dobře, chtěla jsem vyzkoušet nový krém na ruce a do oka mi padl tenhle pro velmi suchou pleť od Garnier. Příjemně voní, hydratuje hezky, rychle se vstřebává... Co dodat, ideální krém do kabelky. Já osobně se s ním mažu několikrát denně, je totiž opravdu příjemný.


Už dlouho jsem chtěla zkusit šampon, který by byl šetrný k mým vlasům, neobsahoval silikony a ani parabeny. Zaujala mě značka Timotei s řadou pro mastné vlasy. Nejdřív jsem zkusila šampon a když jsem zjistila, jak skvělý je, přikoupila jsem i kondicionér a protože mi došel suchý šampon, koupila jsem i ten. Produkty tedy neobsahují silikony a parabeny, zato by měly obsahovat výtažky z organického zeleného čaje. Mají takovou jemnou, nenápadnou vůni a co je hlavní, vlasy se mi opravdu mastí méně. Suchý šampon jsem ještě nezkoušela, takže nevím. Každopádně pokud máte mastně vlasy, doporučuji!!


A teď už k dekorativní kosmetice. Dlouho jsem slýchala chválu na tyto stíny na obočí od Catrice. Jedná se o dva stíny, světlý a tmavší. Balení vypadá moc hezky, obsahuje zrcátko a dokonce "šuplíček", který ukrývá mini pinzetku a štěteček, který má na konci malinký kartáček. Ač to je spíše taková maličkost navíc, jak štěteček tak pinzeta vypadají velmi kvalitně. Normálně je sice nepoužívám, ale pokud jedete na dovolenou, v pohodě si s nimi vystačíte. Samotné stíny jsou skvělé, krásně s nimi upravíte své obočí a vypadá to přirozeně.

 Pravda, laků na nehty mám sice až až, ale protože na tento byla sleva a stál pouze něco kolem 30 korun, takže jsem ho tam prostě nemohla nechat, znáte to. Vybrala jsem si lak na nehty by Rita Ora v odstínu 513 Let's Get Nude. Upřímně řečeno, že je to kolekce kterou má na svědomí Rita Ora, je mi celkem jedno. Ale ta barva je prostě nádherná. Něco mezi nude a capuccino. Nevím ještě, jak kryje, protože jsem ho nezkoušela, ale ta barva mě prostě nadchla.


No a to je vše. Původně jsem vám chtěla ukázat i nějaké oblečení, které jsem si koupila během víkendu, kdy probíhala akce Shopping Fever. Protože je ale tenhle článek dlouhý sám o sobě, na oblečení se můžete těšit zas v nějakém dalším článku.

Vaše Violetta
P.S. Koupili jste si v poslední době něco, z čeho jste opravdu nadšení?