25. června 2014

Cestování aneb co si zabalit do příruční tašky

Sezóna právě začíná a vy váháte, co s sebou? Inspirujte se mnou :))

Kabelka
Beru si dostatečně velkou. Tuto jsem si koupila před lety v Legolandu. Naprosto mi vyhovuje její velikost. Budu jí používat i jako tašku na pláž.

To nejdůležitější
Do této kategorie patří jednoznačně mobil, peněženka, popřípadě klíče.


Hygiena
Na celodenní cestu budu potřebovat kartáček na zuby s pastou, desinfekční gel nebo čistící ubrousky na ruce, kapesníčky. Nezapomínám ani na pouzdro s ručníčkem ( toto mám z Japa shopu= japonský obchod na Praze 6).


Kosmetika
Snažím se do kabelky brát, co nejmíň. Zbytek balím do kufru. Základem je kosmetická taštička správné velikosti ( Yves Rocher). Nezbytnostmi teda budou: Baby lips, řasenka, která vydrží ( moje je Makeup for ever- Smoky lash), makeup s korektorem na opravení nedokonalostí ( Dermacol), pudr ( Rimmel- Stay matte), štěteček z tvářenky od L´oreal, Vichi termální vodu ( naprosto perfektní- osvěží, ale nerozmaže makeup), sašetky opalovacího krému na obličej.


Přibalila jsem si ještě vzorek voňavky a antiperspirant.

Vlasy
Tangle teezer, gumičky a pinetky. Víc nepotřebuji.

Elektronika
Jednoduše, balím tablet a fotoaparát. Samozřejmě i všechny nabíječky. Dávám je do kosmetické taštičky od Rimmel london.


A další věci....
Jednoznačně láhev na vodu. Já vlastním už skoro rok Bobble láhev a nepoužívám jinou.
Blok a propisky. Beru dvě pro případ, že by jedna přestala psát. Blok je nejpraktičtější ( pro mě) kostkovaný. Lze ho použí i k hraní piškvorek a krácení tak dlouhé chvíle.
V letním čase nesmím zapomenout na sluneční brýle ( Timeout) a bytelné pouzdro na ně ( Polaroid).
KPZ věcí bych označila igelitový sáček, spínací špendlík a nůžtičky.

Nezapomeňte na zrcátko. Moje jsem dostala k nákupu v Yves Rocher. Jeho černý design se stříbrným nápisem se mi moc líbil. Bohužel se nápis naprosto odřel.

Tímto mám zabaleno do auta. Hurá!!!

Vittorie

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budeme rádi, když napíšeš!