26. června 2014

Spotřebováno- červen 2014

Ani nevím, jak ten čas letí. Mám pocit, že byl blog založen před pár dny, ale přitom čtete Spotřebováno za druhý měsíc. Doufám, že vás to nebude nudit a pustíme se do toho.
Tentokrát jsem nashromáždila pěknou hromádku věcí. Tento měsíc jsem měla totiž trochu ve znamení "Spotřebovávat". Tedy našla jsem si krabičky a tuby s produkty, které jsou skoro na dně a dopotřebovala je nebo je vyhodila, abych získala přehled o veškeré své kosmetice. Měla jsem pocit, že neustále něco objevuji. Teď, před začátkem prázdnin, mám už vše uspořádané a tudíž vím, co potřebuji doplnit, co je dobré zabalit a co nechci. Možná to zní legračně, že jsem si to uvědomila až teď. Měla jsem vždycky hodně věcí a přišla jsem na to, že používám minimum a různě to střídám, takže něco jsem měsíce nepoužila. Chci mít ve všem pořádek, a tak získat i lepší vzhled.




Nyní k jednotlivým věcem:
1) Peeling Body Basics
Všimla jsem si asi před půl rokem, že značka zmizela a ocitla se v outletové fashion aréně jako absolutní výprodej. Tento peeling dostala mamka. Ale používala jsem ho jen já. Měli jsme ho doma dlouho (opravdu velké balení). Poslední měsíce jsem mu opravdu přišla na chuť. Dřív mi byl také příjemný. Nicméně nepoužívala jsem ho s týdenní pravidelností jako se to stalo teď. Příjemná jemná parfemace, vysoká hrubost, gelová textura... Co víc si přát?.. Aby se dal ještě pořídit!!! Kdybych mohla, neváhala bych a jiný peeling od teď na tělo nepoužívala. Chtěla bych najít nějaký podobný, protože mi byl maximálně příjemný.

2) Odlakovač Avon
Absolutně na nic. Co dodat?.. Musíte si vydřít vatovým tamponem nehty, aby lak pustil. Zkoušela jsem si jím dokonce prsty polévat, ale odlakoval jen svrchní vrstvičku laku, jestli vůbec. Nevím, jak se tento produkt může nazývat odlakovač. Spíš by na lahvičce mělo být napsáno H2O.

3) Odlakovač Regina
Také celkem propadák. Na rozdíl od Avonu, u tohoto se odlakování dočkáte, ale rozhodně to nejde tak lehce jako u mého milovaného značky Lilien. Znovu si ho nekoupím.

4) Vzorky krému na obličej Mixa
Moc příjemný krém. Určila bych střední hutnost, rychle se vsakuje, velmi jemná parfemace, že skoro necítíte, jemný k pokožce, dobře hydratuje. O trošku mám radši krém z Yves Rocheru pure system. Tomuto však nevím, co vytknout. Už mám plné balení.

5) Laky na nehty
Všechny tři byly moje oblíbené. Avšak nyní bych si znovu koupila jen ten oranžový z Yves Rocher. Nejde o kvalitu, nýbrž o barvu. Nejsem si jistá, že bych ty druhé dvě unosila. Každý z nich býval alespoň čtvrt roku mým favoritem. Yves Rocher a Flormar drží pěkně. NYC hůř, ale není to nějak extra tragické.

6) Vzorek krému proti celulitidě Yves Rocher
Brala jsem to spíš jako legraci, protože si nejsem vědoma, že vůbec nějakou celulitidu mám. Krém se pěkně vsakuje, ale je divně hnědý. Bylo mi trochu nepříjemné si natírat tu zvláštní barvu. U bílé nebo narůžovělé se nedá nic zkazit. Vůně není silná, ale příjemná taky ne. Není nutné na noc použít kolík, ale nic moc. Účinnost však bude muset posoudit někdo jiný.

7) Balea krém na ruce
Už je to skoro rok, co jsem ho zakoupila. Bože, ta vůně! Nepopírám, že je chemická, ale byla mi moc příjemná. Krásně mi provoněl dotek. Hydratoval nic moc. Používala jsem ho jako takový ´kondiční´ krém. Jednoduše řečeno, když jsem měla chuť, si večer namazat ruce. V tu chvíli jsem nepotřebovala hojit oschlá místa. Existuje spousta lepších krému, ale cena kolem 40,- Kč, za tak krásně voňavý vhodný do kabelky, je v porovnání s jinými opravdu kouzelná. Bohužel to byla limitovaná edice :(((

8) Vzorek krému na obličej Ryor
Moc příjemný a navíc má SPF 30. Jemná dětská vůně, rychlé vsáknutí, dobrá ochrana proti slunci i hydratace. Tím vším se tento krém může pyšnit. Teď mám krémů opravdu hodně. Avšak až je spotřebuji, budu při nákupu myslet na tento a s velkou pravděpodobností si ho koupím. Praktický bude totiž i na zimní slunce. Celkově se značkou Ryor mám dobré zkušenosti.

9) Douglas cestovní odlakovač
Už jsem o něm psala v jiném článku. Je absolutně funkční a vyhovuje mi.

10) Pasty na zuby: Elmex, Meridol
Jiné doma už ani nepoužíváme. Jsou jednoduše nejlepší. Právě jsem dopotřebovala dvě cestovní balení, ale jinak samozřejmě máme velké tuby.

11) Štětičky do uší z Lidlu
Co dodat. Prostě fungují jak mají. Znovu určitě koupíme.

12) Garnier InvisiCool
Tento je můj do teď nejlepší deodorant. Zkoušela jsem už tři deodoranty od Garnier (a samozřejmě i jiných značek) a tento je opravdu ´the best´.
+jemný k pokožce, nepálí mě podpaždí jako z Rexony)
+účinný
+bez parfemace (lze kombinovat s jakoukoli voňavkou)
+dobře k dostání v každé drogerii, v Bille...)
+nedělá bílé skvrny na oblečení
+nemá víčko, které jsem u jiných deodorantů/ antiperspirantů ztrácela ( funguje na princip zámku po straně)
+neobsahuje alkohol

Konec! ...konečně :D
Jste opravdu vytrvalí, pokud jste článek dočetli, a děkuji vám za to.
Vaše
Vittorie