23. června 2014

Letní WISHLIST

Dnes jsem pro vás vytvořila můj současný wishlist. V létě mám narozeniny a tak doufám, že si alespoň část z toho splním. Plánuji nakupovat hlavně na dovolené v Itálii, protože hodlám navštívit velký outlet nedaleko Benátek, kde jsem byla už minulý rok.



1. Od Vitto jsem se dozvěděla, že v Itálii prodávají značku Urban Decay, která mě dlooouhou dobu láká, ale nechci si nic kupovat přes internet, pokud si to nevyzkouším. Chystám se na paletku Naked Basics, protože si myslím, že velkou Naked bych stejně nevyužila a tato se mi zdá na mé potřeby naprosto ideální. Také se chci podívat na jejich slavnou bázi pod oční stíny, já mám velice mastná oční víčka a tak je pro mě báze must-have.
2. Kvalitní psaníčko/kabelku/taštičku nebo jak to nazvat, hledám už dlouho. Moc požadavků nemám, prostě něco malého, koženého, kvalitního. Protože chci opravdu něco kvalitního, co vydrží, upřednostňuji osvědčené značky, jako je Michael Kors, se kterým mám ty nejlepší zkušenosti a přesto ceny nejsou tak vysoké. Navíc se nachází v onom zmiňovaném outletu, tak snad se mi tam podaří "ulovit" nějaká hezká taštička za dobrou cenu.
3. Šátek Burberry patří spíš do "dreamlistu", protože přece jen, opravdu není nejlevnější. A ano, na rozdíl od kabelky nebo třeba bot ho rozhodně tolik nevyužiji. Další věc, která mě trochu odrazuje je to, že mi přijde, jakoby ho všichni nosili jen proto, aby ostatní věděli, že na to mají peníze, určitě takové případy znáte. Ale stejně ho chci, protože prostě ten vzor, ty barvy... Přesně podle mého. A k tomu Burberry se také nachází v tom samém outletu, tak uvidíme...
4. Další věcí, kterou bych chtěla, je nějaký náhrdelník, ne moc velký, ale prostě takový, který bych mohla nosit každý den. Ale pořád přemýšlím, jaký motiv zvolit, nelákají mě ani srdíčka, ani hvězdičky a podobně... Snad něco vymyslím.
5 . Z kosmetiky, konkrétně parfémů jsem se zamilovala do J'adore od Dior. Tímhle parfémem se totiž voněla moje mamka, když jsem byla malá. A proto když jsem si teď parfém zkusila, cítila jsem prostě moje dětství. A nejen to, vůně je opravdu krásná.
6., 7. Poslední dobou jsem si opravdu oblíbila značku Guerlain. Ano, je to poměrně drahé. A ano, opravdu to stojí za to. Od této značky již vlastním korektor a krém a musím říct, že až mi dojdou, naprosto jistě vím, že si pro ně půjdu znovu. Ale abych se dostala k podstatě článku, chtěla bych si pořídit jejich BB a tvářenkové trio, které obsahuje dva odstíny tvářenky a k tomu tmavší odstín, který bych používala na konturování obličeje.
8. A poslední věcí je asi moje nejoblíbenější část oblečení - sukně. Kdybych mohla (kdyby se mi nezatrhávaly o školní lavice, kdybych v nich těch 9 hodin vydržela sedět...) nosila bych je pořád. Jsem opravdu sukňový typ a vzhledem k mé poměrně vysoké postavě jsem se zamilovala do midi sukní. Bohužel jich v našich obchodech opravdu není mnoho, ale i tak doufám, že na mě ta pravá někde čeká. ideálně v mé milované červené.

No a to je vše. Doufám, že se mi alespoň část mých přání splní, přece jen když mám ty narozeniny... :)
Mějte se a napište mi, jaké přání máte vy :)

Vaše Via