14. června 2014

Cestovní kosmetická taštička

Tento problém řeším neustále. Co když budu potřebovat něco víc. Zase toho nemužu mít moc. Zrovna tohle.....

V kabelce do auta už mám to neunutnější. Ale co mi chybí?

Do sprchy:
šampon (dohromady jako rodina balíme Schaumu. Není to můj nejoblíbenější, ale k moři dostačující),
Arganový olej (na poškozené konečky ze slunce a slané vody)
sprchový gel (ze sady čtyř z Marks and Spencer, úžasně citrusově voní)
žiletka ( od té doby, co jsem se začala holit, používám jen tuhle Venus od Gilette- mýdlo je po stranách hlavice, takže nepotřebujete holící pěnu)
mýdlo na obličej (Johnsons baby)


...Po sprchování:
opalovací krém (Garnier- SPF 50, dětský)
krém na obličej (beru růzdné sašetky, co mám)
tělové mléko (Mixa)
krém na paty a jiná vysušená místa (Cien, beru si jen trochu do malé krabičky)
krém na tělo (Lush)
odličovací ubrousky (Douglas)
sašetky Aknestopu (Ryor)
štětičky do uší


Dekorativka- kosmetická taštička od výrobků Vichi
Přidám ještě: tvářenku (Loreal, Artdeco)
kamufláž/ korektor- voděodolný (Artdeco)
tužku na oči (MUFE Aquaeyes)
stíny na oči (Loreal)
řasenku (Yves Rocher)
rozjasňovač
rtěnku (jak jinak než Artdeco)
linky na oči ( Miss sporty)


štetce: na pudr (Elf), tvářenku (Avon), oči (Essence, Avon), makeup a korektor (Claire ´s; na předešlé fotografii), rty


Manikúra, pedikúra
pilník, nůžtičky, nástoj na upravování kůžičky
laky na nehty (Colorama,  Manhattan)
odlakovač v sašetkách (Douglas; nejsou na fotce)

A to by snad už stačilo, ne?


Vittorie

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budeme rádi, když napíšeš!