9. června 2014

Jak jsem rozbalovala Vittobox

Tak na začátek bych asi měla vysvětlit, o co se vlastně jedná. Asi každý z vás zná krabičky krásy - Ladybox, Senzabox atd... No a tohle je vlastně stejný princip, akorát si krabičku nebudeme objednávat, ale každý týden si s Vitto vyměníme krabičku s vzorečky a případně plnými baleními produktů, které máme rády. Když se o tomhle nápadu Vitto zmínila, byla jsem naprosto nadšená. No a druhý den už jsem držela v ruce svůj první Vittobox.










Teď už k obsahu. Co tedy moje krabička obsahovala?

1. Vittoriin nejoblíbenější čaj (který naprosto dokonale voní, což byla první věc, co mě upoutala při otevření - pytlíček totiž provoněl celou krabičku).
2. Teď pozor. Jako plné balení jsem dostala rtěnku značky Artdeco. Rudou. A ano, je prostě dokonalá. Má skvělou konzistenci, rty hezky hydratuje a dokonce po nějaké době vytvoří takový krásný, sametově matný povrch (vím, zrovna profesionální popis to není, ale chápeme ne?). A proto se ihned zařadila mezi mé nejoblíbenější rtěnky a už mám vyhlédnutý další odstín.

No není dokonalá?!
3. Třetí věcí je vzoreček šamponu od Elseve. Tenhle šampon jsem již používala a nějakou dobu byl dokonce mým nejoblíbenějším (stejně tak jako Vittoriin) a musím říct že je super. Vzoreček se bude hodit až někam pojedu, na víkend ideální velikost.
4. Dalším vzorečkem je krém proti celulitidě, který je prý myšlen jako legrace, ale náhodou ho ráda vyzkouším. A k tomu je od mé oblíbené značky Yves Rocher, tak jsem zvědavá, třeba se ze mě přes noc stane Miranda Kerr :)
5. V kulaté krabičce se schovává krém na ruce značky Mixa. Kdybych teď neměla asi tak 15 krémů na ruce, které se snažím dopotřebovat, asi bych si ho už koupila. Ale jednou na něj dojde, je totiž skvělý a k tomu tááááák hezky voní!
6. A poslední je vzoreček Vittoriina nejoblíbenějšího odličovacího mléka taktéž značky Mixa. Na to jsem byla velmi zvědavá, já totiž momentálně používám hydratační odlič. mléko stejné značky a jsem nejspokojenější. Použila jsem ho zatím jen jednou, ale stačila jsem si všimnout, že opravdu dobře odličuje, možná lépe než to moje. No uvidíme, až se s ním párkrát odlíčím, jak se na to moje pleť bude tvářit. Třeba předčí mojí současnou lásku.

No a to je vše, já velice děkuji Vitto za skvělý nápad a krabičku! Doufám, že se vám článek líbil a v blízké době se můžete těšit na Vitoriin článek o Vioboxu!




Žádné komentáře:

Okomentovat

Budeme rádi, když napíšeš!