14. června 2014

Nákupy v německém DM

V dnešním článku vám ukážu věci, které jsem si nedávno koupila v Německu. A tím myslím hlavně kosmetiku, protože nějaké to oblečení mi také v šatníku přibylo, nicméně se jedná o kabát a kardigan (a to jsem si chtěla pořídit něco letního, haha) a ty se na podlaze opravdu fotí špatně. Vyfotit to na sobě sice můžu, nicméně ve 35 stupních je to nemožné... No ale teď už k mému nákupu.



Tak za prvé bych chtěla podotknout, že mezi českým DM a německým DM je propastný rozdíl. Ve všem. Ano, opravdu ve všem, my už dokonce v Německu kupujeme i prací prášek... Ale o tom třeba zas jindy.
Každopádně je pro mě opravdu velký problém koupit opravdu jen to, co v danou chvíli potřebuji nebo vím, že to budu opravdu používat. Tentokrát se tedy v mém košíku ocitly tyto věci:
1. Odlakovač na nehty Essence. Já vím, trochu nuda... Ale já jsem z něj nadšená, je to totiž ten "houbičkový", pro případ že neznáte - uvnitř je houbička napuštěná odlakovačem, takže dovnitř jen strčíte prst, otočíte... a voila, odlakováno! Tyto odlakovače jsem měla už několikrát, nicméně za cenu cca 250Kč v Sephoře mi to přijde šílené... A tak když jsem viděla tento za 2 eura, nebylo co řešit...
2. Další věcí je duo koupelových solí značky Kneipp, na kterou jsem poslední dobou slyšela samou chválu. Ještě jsem je nezkoušela, takže nevím, nicméně stojí 95 centů, takže i kdyby za nic nestály, nebude mě to nijak mrzet. Ale soudě podle paní, která byla u pokladny přede mnou a měla těchto solí asi 20, myslím, že se mám na co těšit.
3., 4. Od značky Ebelin jsem si vybrala "vajíčko" a štětec na makeup. Vajíčko jsem už chtěla dloooouho zkusit, nicméně jsem nenašla žádně za přijatelnou cenu. A podobný štětec chci už také dlouho a tento se mi prostě zalíbil, má krásně jemné štětiny... Cena obou produktů se opět pohybuje kolem 2-3 euro.
4. A konečně - dekorativní kosmetika. Koupila jsem si dvoje oční mono stíny od značky Catrice. nemám ani žádný pádný důvod, proč jsem si je koupila, ale prostě se mi líbí... A mají i moc pěkné obaly. Zkoušela jsem je jednou a musím říct, že nejsou zrovna nejlépe pigmentované, nicméně na přirozené každodenní líčení je to ok. Prostě ani žádný zázrak, ale ani propadák. Pokud hledáte levné stíny z drogerie, tyhle nejsou vůbec špatné.

No a to je pro dnešek vše. Budu ráda, když mi také napíšete, co jste si koupily, nebo jaký máte názor na nakupování v zahraničí.
 Vaše Violetta