5. června 2014

Nákupy květen 2014

První nákup tohoto měsíce byl uskutečněn pro doplnění věcí na cestování. 13. května jsem odjela do Luccy, města nedaleko Florencie (Itálie), a potřebovala jsem leccos do svých zásob doplnit.



S maminkou jsme navštívili Douglas na Václavském náměstí. Narazily jsme na velmi milou prodavačku a akci  2+1 zdarma pro produkty Douglas XS/XL balení. Vybrala jsem si dvě balení odličovacích ubrousků. Normálně je vůbec nepoužívám. Minulé léto jsem si koupila na cestování zelené Balea young. Byly hrozné. Smrděly a tvář jste si s nimi museli doslova drhnout, aby makeup pustil. Od léta jsem svoje štěstí nepokoušela - tedy správně řečeno, až teď jsem se odvážila znovu experimentovat. Tyto jsou perfektní. Bez parfemace, což mi snad u všech produktů maximálně vyhovuje, lehce odličují a mají praktické uzavírání z tvrdého plastu (ty XL), takže nevyschnou mrknutím oka. Na druhou stanu nečekejte setření voděodolné řasenky jedním tahem. Pokud to beru z hlediska, že je mám na cestování (abych se odlíčila rychle a i bez vody) a ne každodenní použití, jsou naprosto vynikající. Rozhodně doporučuji.
Druhým problémem na cestách mi způsobuje odlakování nehtů. Nikdy nevím, kolik vatových tampónků spotřebuji a odlakovač musím přelévat do menší nádobky. I na toto má Douglas řešení. Jsou tím odlakovávací sáčky. Jednoduše roztrhnete, vytáhnete papírek a můžete odlakovávat. Na obě ruce mi stačil jeden sáček. Měla jsem jemně fialový lak. Myslím, že při použití nějakého hodně tmavého nebo plného třpytek se musí použít dva. Tento výmysl je absolutně funkční. Dávám palec nahoru!

V Lucce jsem si koupila kabát a designovou mísu (více se dočtete v dalším článku, který bude zaměřen na   návštěvu Itálie).

Další nákupním místem byl obchod Yves rocher. Nakupujeme v něm celkem pravidelně a vyzkoušela jsem již spoustu produktů. Tentokrát se v nákupním košíku objevil peeling na obličej (už asi po čtvrté). Vyhovuje mi. Není tak hrubý jako jiné obličejové peelingy (např. Jeden na obličej z The body shop). Nezaznamenala jsem žádnou vůni, a nesmrdí - tedy ideál. Používám ho jednou týdně. Občas, při zhoršení pokožky, dvakrát. Dám si velmi malé množství na prsty a kroužím po pokožce tak, aby vznikl bílý povlak. Poté smyju vlažnou vodou. Následující dva produkty mám poprvé. Je to šampon pro lesk vlasů. Umyla jsem si s ním vlasy zatím jen včera a jsem spokojená. Opět víceméně bez parfemace, krásně myje. Nějaký neobvyklý lesk jsem nezaznamenala, ale mě stačí, když nebudu mít vlasy mastné. Myji si je obden (občas to stačí i ob dva dny) a to každý šampon ( Elseve, Cien, Schauma... ) nedokáže splnit. Hlava mi po něm nesvědí (jako po Garnier). Přijde mi lepší než jeho kopřivový kamarád určený přímo na mastné vlasy. Což o to, vlasy skvěle odmastí, ale chvíli nepříjemně smrdí po kopřivách ( asi měsíc byl můj neoblíbenější, takže se to dá přežít, ale pokud jiný poskytne něco víc....).
Nakonec ještě řasenka. Dostala jsem ji jako dárek k nákupu po založení věrnostní karty ( navíc ještě balíček vzorečků a 40% slevu na všechny produkty, kromě označené zeleným bodem). Kartáček má zajímavý. Krásně řasy oddělí. Nicméně se mi zdá, že je polovyschlá :((. Používám ji tedy na první vrstvu.


Při navštívení Destroye jsem se šla podívat na nové Tom ´sky, avšak odešla jsem s Gant plátěnkami. Zaujalo mě na nich střídání směru proužků. Jsem s nimi spokojena.

Pár z vás určitě ví, že tento o jednom víkendu byla výstava kreativity v Holešovicích. Odnesla jsem si z ní naprosto dokonalá Steampunková razítka, komponenty na výrobu šperků a nápady. Musím začít svoje myšlenky realizovat. Až najdu vhodný čas, určitě vložím i nějaké diy návody.

Mango. Tak tenhle obchod zbožňuji. Ani tentokrát jsem neodešla s prázdnou. Mám nové jeansy. Modrá klasika, ale jsou neskonale měkké. Dokonalost sama. Potom ještě jeansové šortky. Určitě se mi budou dobře kombinovat s barevnými letními tričky. Už se těším na nošení!

V tomto duchu končí svůj článek.
Vaše
Vittorie

P.s. Nezapomeňte na komentáře ;)