30. června 2014

Laky OPI

Dne 27. 6. jsme ( já s Violettou) ukončili první úspěšný rok na gymnáziu. Od rodičů za vysvědčení jsem dostala kalhoty a kraťasy ( Mango), ale hlavně sadu deseti mini laků na nehty OPI. Tento set je inspirovaný Coca Colou.





Prvním je nádherná červená. Jásavá, kryje už s jednou vrstvou. Porovnání s Maybelline Colorama.

OPI, Maybelline Colorama 100, Mybelline Colorama 15

Dále černý průhledný lak s červenými třpytkami. Budu ho používat na výše zmíněný červený lak. Pak budou nehty vypadat luxusně.
OPI Coca Cola: Today I accomplished zero, Coca-Cola red, Turn on the haute ligt

A do třetice stříbrný lak. Je opravdu ohromující. Už jsem několik stříbrných, teda do teď jsem si myslela, že stříbrných, laků měla, ale nyní musím říct, že jsou šedé. Obsahuje totiž miniaturní stříbrné třpytky. Kryje též už po první vrstvě. Dávám k porovnání ´stříbrný´ lak od Regina a Oriflame.

OPI, Oriflame (odstín Silver), Regina mini lak

Oslnil mě i lak vanilkové barvy. Na opálených rukou skvěle vynikne. 
V sadě naleznete i jemnou dětskou růžovou, vínovou, fialovou, dračí zelenou, která háže neskutečně krásné odlesky, pastelově oranžovou.


Nakonec mě velmi potěšil nadlak neboli Topcoat. Po nanesení se z obyčejného laku stane krásný a lesklý. Déle by měl i vydržet, což musím ozkoušet. Nicméně s výdrží OPI nemám problém.




Já celé prázdniny budu jen lakovat, lakovat, kombinovat, pozorovat, lakovat.... :D
Nehtům zdar!
Vittorie