2. července 2014

Moje péče o pleť

V dnešním článku vám ukážu, jak se pravidelně starám o svojí pleť.

Ranní péče o pleť

1. Má péče začíná tím , že z obličeje odlíčím nečistoty. Používám k tomu micelární vodu Bioderma Sensibio H2O. Tohle je mé, tuším, čtvrté balení a už jsem si objednala další. Je totiž fakt nejlepší, používám ji každý den a moji péči o pleť si bez ní nedokážu představit.
2. Nyní pleť dočistím pomocí odličovacího mléka Mixa, které mi maximálně vyhovuje, pleť nechává krásně hydratovanou.
3. Na řadu přichází CC krém Mixa, který má sjednotit tón pleti, což podle mě opravdu funguje. Zároveň obsahuje SPF 15, což je na léto fajn. 
4. Protože ale hydratace není nijak slavná, použiji ještě hydratační krém Bioderma Atoderm Nutritive, který skvěle hydratuje po celý den. 
5. A nakonec - pokud mám nějaký pupínek, jakože většinou se nějaký najde, nanesu na něj trochu krému Guerlain Creme Camphrea, který je podle mě naprostý zázrak. Pupínek totiž prostě... Zmizí. (Nepředstavujte si, že za hodinu po nanesení po něm nebude ani památky, myslím tím třeba to, když ho necháte působit přes noc)

No a to je vše, snažím se pleť nezatěžovat příliš mnoho přípravky.

Večerní péče o pleť: 
Dříve jsem dělala v podstatě to samé co ráno, akorát jsem vynechala CC krém. Nyní ale dělám takový pokus, testuji totiž ricinový olej Saloos, který má pleť zjemnit, zbavit nežádoucích pupínků, podráždění, stroupků a podobných neduhů. Protože ho používám teprve krátce, nemohu moc posoudit, protože se jedná o přírodní kosmetiku a ta opravdu nefunguje přes noc. Ale právě protože je přírodní, je mi moc sympatický, alespoň v noci si totiž moje pleť může odpočinout od chemií... (jestli to tak funguje nevím, ale představa je to pěkná :). Pravda, lesknete se po něm opravdu hodně, ale přesto je olejíček příjemný a neucpává póry. Alespoň zatím. 
Další věc, kterou slibuje, je růst řas a obočí. A ano, opravdu to funguje. Když mi totiž kosmetička "upravila" obočí (vytrhala ve stylu Marlene Dietrich), natírala jsem si ho každý večer tímto olejíčkem a ono to fakt rychleji vyrostlo!!! Teď to zkouším na řasy, tak třeba se ze mě stane mrkací panenka.
Každopádně až ho pořádně otestuji, určitě se tady objeví obsáhlejší recenze.  





A co ještě používám?
Když mám voděodolný make-up, nebo něco opravdu odolného, odlíčím oči nejdřív dvoufázovým odličovačem Lancome, který si nemůžu vynachválit.

A poslední přípravek, který občas používám je pleťový peeling od Freemana. Občas prostě cítím, že pleť potřebuje zbavit "šupinek" a v tom případě použiji tento peeling. Je celkem jemný, takže pleť nedráždí, zároveň ale funguje, takže tedy spokojenost. Co se týče vůně, no jasně že je chemická, ale tak co bychom za tu cenu chtěli, že. Nicméně vůbec není špatný, určitě jsou lepší, ale v jiné cenové relaci, což se mi na těch pár použití kupovat zatím nechce. 



P.S. Přípravky používám tak, jak mi to vyhovuje. Je možné, že se mají použivat třeba v jiném pořadí, ale mě to vyhovuje takhle.
P.P.S. Budu ráda, když mi napíšete, jak se o svou pleť staráte vy :)

Děkuji za čtení!
Violetta



Žádné komentáře:

Okomentovat

Budeme rádi, když napíšeš!