28. června 2014

Můj nákup přírodní kosmetiky na BIOOO.CZ

Po nedávném přečtení článku o chemiích obsažených v kosmetických produktech (zajímavý článek najdete ZDE) mi to nedalo a s mamkou jsme si objednaly poměrně velký balíček produktů přírodní kosmetiky z e-shopu Biooo.cz.


Na tomto e-shopu jsem objednávala už dříve (například ricinový olej zmíněny v minulém článku) a mám s ním velice dobré zkušenosti, proto jsem se pro něj rozhodla znovu. Věcí, které mě lákaly byla spousta, ale soustředila jsem se hlavně na věci každodenní potřeby. Co že jsem tedy objednala?
1. Šampony. Po dlouhém zvažování jsme vybrali od značky Desert Essence, mamka si objednala pro normální až suché vlasy, bez parfemace. Já zvolila šampon pro normální až mastné vlasy s vůní citrusů. Ještě jsem ho nezkoušela, nicméně vůně je velice příjemná, jemná, nic extra ale zároveň není chemická, o což mi vlastně šlo.

2. Sprchové gely. Stejně jako u šamponů, po dlouhém přemýšlení jsme se rozhodly pro značku Dr. Bronner's. Nakonec v košíku skončil citrusový a s vůní růží. Na zkoušku jsme vzaly nejmenší balení - 59 ml. Vůně je skvělá, opět nijak výrazná, nechemická. A mají krásné obaly.


3. Chtěla jsem zkusit nějaké mýdlo a do oka mi padlo francouzské olivové značky Emma Noel, které je z 72% složeno z přírodních olejů. Vůně tedy nic moc, dá se mluvit spíš o zápachu. Ale, to jak dokáže ruce zvláčnit, klobouk dolů. Proto mu nejspíš odpustím i tu "pavůni"


4. Zaujala mě také zubní pasta italské značky ESI s obsahem šťávy z aloe. Voní úplně klasiky, svěže-mentolově, což je super.


5. Chtěla jsem zkusit balzám na rty, nakonec vyhrál tento, opět značky Dr. Bonner's - Naked. Obsahuje avokádový, jojobový a konopný olej, je složen čistě z přírodních ingrediencí. A můj verdikt? Ano, ano, ano, je prostě báječný, rty úžasně zvláční a hydratuje po dlouhou dobu.


6. Protože většina laků na nehty obsahuje velice škodlivou složku - formaldehyd, který může při častím vdechování poškodit sliznici, objednala jsem si také ochranný bezbarvý lak na nehty Santé, který by formaldehyd ani toulen neměl obsahovat.


7. A poslední věc - přírodní mořská houba na mytí. Poslední dobou jsem si zvykla mýt se houbou. Zatím mi stačila gumová náhražka z Manufaktury za 35 Kč, ale ta byla jen na zkoušku, jestli si mám opravdu koupit tu pravou. Tahle by měla být z Karibiku, zatím jsem zvolila menší velikost, kdyby mi nevyhovovala, přece jen nejsou nejlevnější, tak uvidíme.



Děkuji všem za čtení!
Violetta