23. června 2014

Viobox

Teď přichází na řadu můj červnový Viobox.
Hned po otevření z krabičky zavála nádherná vůně. Moje radary hlásí: ,,Máš se na co těšit!" A taky jsem měla.





Označení 1 na lístečku uvnitř dostal CC krém od Mixy. Trochu jsem se děsila jeho nazelenalé barvy, naštěstí po rozetření splyne s barvou pokožky. zatím jsem ho použila dvakrát a mám pocit, že funguje. Dotestuju vzorek a s největší pravděpodobností se objeví v mém košíku.

Naše boxy tento měsíc zřejmě vyznávají značku Mixa. Tedy, určitě se nedivíte, že i druhý výrobek je od ní. Ráda vyzkouším, pro mne novinku, hydratační odličovací mléko. Violetta se do něj zamilovala, tak uvidím, co já. Zatím můžu potvrdit, že odličovací mléko Mixa  s modrou pumpičkou je bezkonkurenční. Uvidíme, v čem mě tento výrobek překvapí.- Tento výrobek mi bohužel nesedl. Aplikovala jsem ho na vatičku a snažila se odstraňovat makeup. To mléko v modrém vám odstraní i voděodolnou řasenku. Toto má problém i s obyčejnou od Clinique. Při nanášení jsem cítila nepříjemný zápach. Po chvilce mi partie kolem očí zrudly a musela jsem okamžitě oplachovat vodou.... Nepopírám, že může někomu vyhovovat, ale mě rozhodně ne. Jsem ráda, že jsem si ho mohla vyzkoušet a nekoupila si ho.

Arganový olej. Často přezdíván jako Marocké zlato. Ano, čtete správně. Já to ještě nikdy nezkoušela a jsem z této příležitosti patřičně nadšena.
Ve středu jsem byla u kadeřnice a ta se divila, že skoro nemám opotřebované konečky a to jsem byla u moře. Pečlivě obden jsem si do nich totiž natírala tento olejíček.
Dále jsem našla jeho využití při manikúře. Používám ho jako olej na zjemnění kůžičky a následně snazší úpravu.

Za vůni postupně rozprostírající se po pokoji může mýdlo od firmy Lush. Dostalo název ´Honey, I washed the kids´. Zatím k němu chodím jen čuchat. Je uzavřeno v plastovém sáčku, ale stejně je jeho vůně cítit. Těším se, až ho začnu používat. Mám v plánu si ho vzít na prázdniny. Je mi pořád líto ho začít mydlit. Dočetla jsem se, že nevysušuje ruce. Uvidíme, otestuji.

Číslem 5 se pyšní vzorek báze pod makeup ze Sephory. Já žádnou bázi nepoužívám, protože se děsím všude diskutovaných silikonů. Jen jednou jsem na sobě měla bázi od Dermacolu. Překvapilo mě, že dělá opravdu, co očekávám :D. Použila jsem jí ráno, před celodenní oslavou. Šetřila jsem s ní, aby mi zbyla ještě na jiné události. I přes malé množství, které jsem na pleť aplikovala, makeup vydržel bez pohnutí až do večera. mám neustále mastný nos a pudr vydrží cca 2h? A poté nastupuje lesk. Tentokrát mi přišlo, že i pudr se chytl lépe. po celém dni bez přepudrování, se mi jen  lehce leskl. Navíc jsem nebyla rudá (možná za to může i cc krém Mixa). Tato zkušenost mi dodala přesvědčení, že bych se měla o báze začít zajímat.

Přehlídka ale nekončí. Poslední dobou jsem se začala zajímat o Tři fáze od Clinique.  Všude jsem viděla samé pozitivní recenze. Jsem opravdu velmi nedočkavá na zkoušení.
Teď po bedlivém zkoušení moje reakce:
mýdlo- velmi příjemné, jemné, nevysušuje, bez parfemace (za mě super)
pleťová voda: smrdí, štípe mě na obličeji (nic moc)
krém- hodně tekutý, vsákne se pomalu, leskne se po něm pleť, bez parfemace, jemný k pokožce (tak 50 na 50, myslím, že jsou i lepší)

Byla jsem obdarována plným balením laku na nehty Colorama od Maybelline. Už asi půl roku to jsou moje nejoblíbenější a současně nejvíc používané laky. Jakýkoli další se u mě neztratí.

Jako nekosmetickou věc mi Via přibalila čokoládičky z Marks and Spencer. Už je mám na seznamu. Jsou neuvěřitelně dobré. Velikost akorát, navíc člověk má pocit že nejí jen tuk.

Ráda jsem se s vámi podělila o svoje dojmy
Vaše
Vittorie