18. června 2014

Ty boty musím mít!

Čas prázdnin a dovolené mě vždy přesvědčí, abych si něco předčetla. Na rovinu říkám, že čtu nerada, ale když je kniha opravdu dobrá, tak podlehnu a hltám každé slovo od začátku do konce. Právě toto se mi stalo nyní u knihy Ty boty musím mít. Autorkou je italská žena Paola Jacobbi, s vášní pro boty.




Po stránce češtinářské rozdělila knihu do ne mála kapitol. Každá skrývá jak historii, tak funkčnost a rady jak nosit daný typ bot.
Ukázku jsem vybrala hned z první stany. Načichnete tak k celému pohledu autorky na obuv. ''Když mi ukazoval zvláštnosti svého bytu, zastavil se s hrdostí u jedné stěny, kterou se zručností sobě vlastní přeměnil v objemnou skříň s regály. Já jsem se rozzářila a vykřikla: ,,To je úžasné! Sem dám všechny svoje boty!''
Dozvíte se, z čeho pochází slovo galoše, jak si vybrat nejlepší kozačky a spousty dalších užitečných mouder.

Pokud chcete získat ucelený přehled o tak nádherném oddělení módy, jakým je obuv, tato kniha je určena právě pro vás! Vřele doporučuji.

Vittorie