20. června 2014

Wishlist na září- boty

Možná vám to v tuto dobu přijde naprosto bláznivé myslet na to, co vám chybí na září, ale mě ne. Léto už mám módně vyřešené a nastává pravý čas se začít rozmýšlet. Za dva a kousek měsíce bude podzim. Naštěstí zbývá ještě hoooooodně dní šortek a crop topů, ale štěstí přeje připraveným, jak vždycky říká moje maminka. Nemám ráda nákupy na poslední chvíli. Dojde totiž k tomu, že z donucení počasím koupím oblečení, které pak nerada nosím. Opravdu neskočím podruhé do obchodu a dokupuji to, co by mi sedělo víc. Na to nemám peníze ani energii. Proto se snažím pořádně nákupy promýšlet a být tak spokojenější.

Ze všech těchto důvodů jsem se rozhodla vypracovat ucelený wishlist (nákupní seznam).

Začnu botami. Ty dokáží celý outfit krásně podtrhnout nebo také děsivě zkazit. Když nemáte dobré boty, nikdy vám je sebelepší oblečení nenahradí. Proto jejich výběr zabere nejvíce času a úsilí.

 Já pro podzimní sezónu budu hledat nízké černé (popřípadě béžové) baleríno- mokasíny. Přijde mi, že je na každém rohu nazývají jinak. Proto píšu název podle sebe :D. Mým požadavkem je, aby byly pohodlné a hladké bez mašliček a podobných ´nádher´. Perfektně by se hodily k sukním a šatům. Jednoduše decentní slušivé botky.
Tyto jsem našla na webu Zara

Dále bych si chtěla pořídit kotníčkové boty. Brala bych je jako takové přechodné mezi balerínami a kozačkami. Moc bych si přála takové ty klasické nazouvací, po straně s gumou. Klasické hladké pánské ke kalhotám, kraťasům, ale i některým sukním. Zajímalo by mě, jestli by mi slušely se středním podpatkem v dámské podobě. Doufám, že na nějaké takové, které by mi seděly, se mi podaří natrefit.
Tyto boty představují svoji jednoduchost a neuvěřitelnou eleganci. Právě to v módní světě hledám.





Topshop, inspirace z www.pavlinajagrova.com
Nakonec přidám ještě svoje dlouhodobé přání. Tím jsou nízké nejlépe šedé (černé...) Conversky. Vím, nepotřebuju je. Tenisek mám opravdu dostatek. Asi dlouho ještě nenastane moment, kdy bych je potřebovala, ale.... Už vlastním jeden pár vysokých barevných bot Converse, ale zatoužila jsem i po jednobarevných nízkých. Perfektně by seděly jak k modrým, tak černým jeansům. Ani ke kraťasům, které velmi ráda nosím, by nebyly obyčejným obutím. No, třeba se mi to jednou splní. Kdo ví?!... :))



Tak toto bych chtěla do svého botníku doplnit já, a vy? Už jste se zamýšleli?

Vaše 
Vittorie

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budeme rádi, když napíšeš!