26. července 2014

Návštěva Weidenu

Před několika hodinami jsem se vrátila z výletu. Rozhodli jsme se navštívit německé město Weiden. V centru se nachází malebné uličky plné obchodů. Lidé se pyšní svými květinami na parapetech. Upravené sympatické ulice s bistry a kavárnami vás nabijí pozitivní náladou.
Na ochutnávku přidávám několik fotografií města a poté uvidíte, co jsem si přivezla.







První kořistí jsou dva filtry do láhve Bobble, kterou už rok používám. Já měním filtr jednou za půl roku, ale správně by se měl měnit častěji. Nákup ovlivnila hlavně sleva (2,95 Euro). V Čechách kupuji jeden okolo 200,-Kč.


Tento pilník mám už podruhé. Svůj současný (jiný než tento) už musím vyhodit, takže jsem nový potřebovala. Je z jedné strany fialový a z druhé zelený. Praktický je i obal, který jsem si, po zničení pilníku, schovala a dávala do něj jiné.
Z DM, cena 1,25 Euro



Do třetice mě velmi potěšil praktický set do kabelky na čištění zubů. Něco takového jsem dlouho postrádala. Mám rovnátka, takže si musím čistit zuby i během dne. Pěkná malá plastová krabička obsahuje dvě zubní pasty a skládací kartáček na zuby. Místo jedné pasty budu nosit svoje mezizubní kartáčky a tím budu mít vše pěkně při sobě. 
Z Müller, cena 3,75 Euro



Ráno jsem přemýšlela nad tím, co bych si ráda koupila. Jednoznačně jsem se rozhodla pro Baby lips. Svoje první mám spotřebované zhruba do poloviny. Chtěla jsem nějakou korálovou nebo jemně růžovou barvu. Nakonec, když jsem přišla ke stojanu Maybelline, mohla jsem vybírat pouze z Cherry me ( to mám), jednoho tranparentního a Pink Punch. Rozhodování bylo tedy velmi snadné. Krásné voní. Barva je pěkná holčičí růžová. 
Z Müller, cena 2,45 Euro


Dnešek jsem si opravdu užila.
Hezké chvíle i vám přeje
Vittorie