31. července 2014

Wishlist oblečení

Na podzim bych ráda svůj šatník obohatila o nějaké nové tričko. Barvu bych volila bílou nebo černou. Zaujalo mě toto v eshopu Zara. Ráda se na něj půjdu podívat, abych ho viděla ve skutečnosti. Přijde mi povedené, nápadité a v neposlední řadě dobře kombinovatelné.


Úplně náhodou jsem narazila i na toto. Potisk se opravdu vydařil, jenom se obávám volných rukávů.


z HM


Už delší dobu hledám tzv. skater skirt.  Jedná se o jednoduchou kolovou sukni. Nejlepší mi přijde černá, ale líbí se mi i tato žlutá se zipem.


z HM


A to nepraktičtější na závěr. Hledám v obchodech nějaký kardigan, který by se hodil jak před šaty, tak ke kalhotám. Představuji si, že ráno při odchodu do školy ho na sebe navléknu a půjdu. Ráda bych nějaký se zajímavým detailem, aby nebyl úplně všední.



Vittorie <3