8. července 2014

Porovnání 4 micelárních vod

Jak už určitě víte z názvu článku, dnes se budu věnovat čtyřem micelárkám různých značek, které mám na mém kosmetickém repertoáru tak dlouho, abych mohla napsat mé pocity.


Já osobně mám ráda recenze, kde se dočtu hlavně osobní zkušenosti, pokud mě daná věc zaujme, odborné informace si můžu najít za pár vteřin na internetu. Proto jsem se pro tento typ článků rozhodla i já a doufám, že vám to takto bude vyhovovat. A teď už k samotným micelárkám.

1. Jako první v řadě je micelární voda od Bourjois. Mám jí díky tomu, že byla jako dárek v některém ze starších čísel Elle, sama bych si ji totiž nekoupila. Ne proto, že bych měla špatné zkušenosti s touto značkou, naopak, nicméně Bourjois vnímám spíš jako skvělou dekorativní kosmetiku, nikoli péči o pleť. Nicméně jsem byla moc ráda, že ji můžu vyzkoušet.
Na obalu je napsáno že je voda bez parfemace, ale já z ní vůni prostě cítím. Nic silného ani nepříjemného, ale já tuhle vlastnost u všech micelárek vnímám jako mínus. To je ale samozřejmě věc vkusu. Já mám potom pocit, že pleť není tak "čistá", jako po použití neparfemovaných vod, nevím proč.  Každopádně u téhle to není jen pocit, odlíčí sice hezky, ale pleť mám po ní takovou lepkavou, což opravdu není příjemné. Zároveň to ale není nic hrozného, přesto bych si ji sama určitě nekoupila.

2. Další je "červená" Bioderma z řady Sensibio pro citlivou pleť. Kdo četl můj článek o každodenní péči o pleť, ví, že toto je moje stálice. A opravdu musím říct, že je podle mě ze všech těchto micelárek nejlepší. Krásně odlíčí (ne voděodolný makeup, ale to žádná), bez vůně, pleť je po použití zklidněná. Plní tedy všechny moje požadavky na jedničku a mohu jedině vřele doporučit.

3. Značku Avene jsem chtěla dlouho zkusit, dlouho jsem ji ale nemohla nikde sehnat. Když jsem si teď šla pro mini cestovní balení mé milované Biodermy, úplně náhodou ji tam měli, bylo tedy jasno - tu musím mít.
Je velice podobná Biodermě, ale má jedno pro mě velké mínus - voní. Sice příjemně, to ano, ale já na to vážně nejsem. K tomu mám pocit, že když mám třeba suché rty, po použití mě hodně pálí, na extra citlivou nebo podrážděnou pleť podle mě opravdu není. Takže vzhledem k vysoké ceně - vyšší než u Biodermy - za mě ne. Bohužel, myslela jsem že bude lepší, třeba termální vodu Avene používám každý den po použití micelárky na zklidnění pleti, nebo když je horko a nemůžu si ji vynachválit.

4. A poslední vyzkoušenou micelárkou je L'óreal Hydra Active 3. Klid, žádná novinka, jen kupovaná v Německu a u nás se prodává pod názvem Skin Perfection. Koupila jsem ji v Německu, protože jsem si s sebou zapomněla vzít moji Biodermu (kdo by to byl řekl, že? :) V DM kam jsem zašla měli asi tak 150 milionů různých micelárek a jedinou, kterou jsem znala z blogů byla tato, tak jsem si ji vybrala i díky její ne příliš vysoké ceně. Takže pozor - nevoní (no dobře, trochu přece ano, ale to bych už byla fakt hnidopich)! Odlíčí hezky, co mi ale vadí je to, že když ji na pletí párkrát přejedete vatovým tamponkem, udělá se vám na obličeji pěna. Jo, fakt pění. Jasně, můžete se odlíčit a potom obličej ještě umýt, ale proč to dělat, když s dobrou micelárkou nemusíte? Proto za mě už ne. Není špatná, to v žádném případě, jsou ale prostě i lepší.

Takže závěr? Z těchto čtyř není podle mě špatná žádná, ani o žádně z nich nemůžu říct, že ji vyloženě nedoporučuji. Vše samozřejmě také závisí na ceně, pokud sháníte nějakou levnější alternativu Biodermy, třeba ta loreálka není vůbec špatná. Pro mě je ale naprostou vítězkou právě ona Bioderma, ke které se stále a znovu vracím :)

Pokud jste tento celkem dlouhý článek přečetli, moc vám děkuji!
Snad jsem vám pomohla s výběrem,

Violetta