16. července 2014

Tip na dáreček

Dnes jsem zašla na snídani do mého oblíbeného Zahradnictví Chládek. Příjemné na této restauraci je to, že v létě můžete posedět na terase s výhledem na venkovní část zahradnictví, tudíž si připadáte jako kdybyste seděli v parku. Ale o to nejde. Kromě květin a dekorací zde můžete koupit i nějakou kosmetiku. A tím se dostávám k pointě článku. Mají tam totiž i naprosto nádherná mýdla, několika italských značek. A co je na nich nejlepší? Mají božský obal a také krásně voní.


Já jsem si vybrala krabičku s třemi mýdly, jejíž vůně je pojmenovaná "Limonaia", česky "dům s citrony". Voní nádherně, ne úplně po citronech, to je spíš vedlejší, cítíte spíš takovou sladkou mýdlovou vůni s citronem (bohužel to opravdu lépe nevysvětlím). Na výběr ale mají několik vůní, určitě si vyberete. Ale krabička a vůně nejsou vše, samotná mýdla vypadají opravdu luxusně.


Důvod proč se o tom zmiňuji je ten, že jsem od spousty lidí slyšela, že většina jejich přátel mají narozeniny v létě (zajímavé co?). A tohle mi přijde jako skvělý dárek k narozeninám, nebo i k Vánocům pro kamarádku nebo třeba mamku i babičku (nebo pokud jste hamouni jako já, tak pro sebe :D)

Sadu tří pořídíte za 259 Kč s tím, že jedno mýdlo má 150 g. Mají ale také balení po jednom.

Tak snad jsem vás třeba trochu inspirovala,
Violetta