20. července 2014

Produkty, které mi nesedly

Dnes jsem se opět pustila do uklízení a třídění mojí kosmetiky a při té příležitosti jsem vyřadila pár produktů, které mi v šuplíku leží pěkně dlouho nepoužité, proto nemá cenu je schovávat. V dnešním článku se s vámi chci podělit o moje zkušenosti, abyste si případně mohli vyhnout špatné koupi.




1)Mým prvním zklamáním je Nivea tělové mléko do sprchy. Hodně lidí si ho nemže vynachválit, což mě upřímně překvapuje. Samotný nápad, že ve sprše se jednoduše namažete, lehce opláchnete a smyjete, mě opravdu nadchl. Ale. Opláchnutí ještě mléko přežije, ale usušení ručníkem, to už nedává. A to tím způsobem, že mi na kůži nezbude nic. Účinek tedy žádný, mléko tudíž letí do koše. Bohužel.

2) Na tenhle zmatňující pudr jsem také četla pozitivní recenze, nicméně se značkou Essence obecně nemám dobré zkušenosti, takže jsem ho nekupovala. Když jsem ho ale našla ve výprodejovém koši asi za 30 korun, nebylo co řešit. Takže pravda, původně byl kupovaný prostě jen na zkoušku, s tím, že když mi nebude vyhovovat, za těch pár korun ho klidně vyhodím. A to se taky stane. Když jsem poprvé pudr nanesla na obličej, byla jsem nadšená. Make-up opravdu zafixuje a zmatní. Spokojená jsem tedy vyla z domu a těšila se, jak mi make-up krásně vydrží. Pak jsem ale lehce přejela rukou po obličeji a ejhle - na prstu mi zůstal bílý prášek A ten co jsem nesetřela, spadal sám. Takže účinek opět žádný.


3) To jsem si jednou troufla tvářenku objednat přes internet. A taky naposledy. Může za to fakt, že tvářenky Milani se v obchodě téměř nedají sehnat a já už je dlouho chtěla vyzkoušet. Volba padla na odstín Rose D'Oro, která na obrázku vypadala naprosto úžasně. Když ale přišla a já ji uviděla v reálu, překřtila jsem ji na "třpytkaté peklo". Já totiž v líčení hledám přirozenost, třpytky jsou pro mě tedy téměř tabu. Jinak ale proti Milani tvářenkám nic nemám naopak, krásně drží, poměrně dobře se nanáší, i balení je hezké, dokonce obsahuje malý štěteček. Odstín se ale fakt nepovedl. Pokud na tvářenky téhle značky někde narazím, určitě bych ráda zkusila nějakou matnou, protože si myslím, že jsou velice kvalitní.


4) Dlouho jsem chtěla zkusit tuto paletku korektorů Catrice, když jsem si ji tedy koupila v Německu, byla jsem nadšená. Bohužel, zelenýa růžový odstín, údajně pod normální barvu korektoru na kruhy pod očima a pupínky, podle mě postrádají smysl, protože nedělají nic. Další odstín je hodně tmavý, s čímž jsem počítala a těšila se na další dva odstíny. Ty jsu sice hezké, tn nejsvětlejší je i na opravdové "bledule", případně se tyto dva odstíny dají smíchat a vytvořit tak perfektní odstín. Což je prostě super. Bohužel mi ale nesedla konzistence, z pleti se dá jednoduše otřít a skoro nezakryje. Takže opět zklamání.



5) A poslední produkt je opět korektor, tentokrát Benefit fake up. Samotný korektor je obklopen průhlednou vrstvou, která má pupínek hydratovat, aby korektor na pleti nevytvořil takové ty nevzhledné šupinky a snad i má pomoci se pupínku zbavit. Což by bylo super. Kdyby ale ona průhledná vrstva opravdu hydratovala. Místo hydratace se dočkáte takového mazlavého cosi, které znemožňuje samotné barvě zakrýt nedokonalosti, protože barvu "naředí". Snad mi rozumíte. Takže ne, korektor je už na dotek nepříjemný, právě kvůli té průhledné vrstvě.


Tak to je vše, já doufám, že teď dlouho na podobné "propadáky" nenarazím a vám jsem snad pomohla, pokud jste například váhali, jestli koupit, nebo ne.

Vaše Violetta