22. července 2014

Wishlist kosmetiky

Moje narozeniny se blíží, a tak jsem se rozhodla vás seznámit se svými přáními. Aby článek nebyl příliš dlouhý, rozdělím ho do několika sekcí. Začnu, jak je z názvu patrné, kosmetikou.


1) Sada kosmetických štětců Sam´s pick- Real techniques
Potřebovala bych celkově nové štětce na celý obličej. Nejvíce mě zaujala sada Sam´s pick. Patří sice do limitované edice, avšak na některých českých eshopech je neustále dostupná. Celkově mě značka Real techniques velmi láká na vyzkoušení.

2) Pudr
Vlastně ani nevím jakou značku a cenovou relaci zvolit. Prostě potřebuju nový. Doufám, že oběvím nějaký, který bude spolehlivě matovat. Nejradši mám pudry lisované. 

3) Korektor pod oči na na mírné nedokonalosti Mac
Už dlouho po něm toužím. Tentokrát bych chtěla koupit, i přes vysokou cenu, některý od této značky. Slibuju si od něj, že mi nebude dělat nepříjemnosti na kůži a v dostatečné míře krýt. No, uvidíme.

4) Linky na oči
Nejvíce jsem v poslední době zvědavá na tyto od Benefitu. Ještě jsem je v ruce neměla, protože v současné době trávím čas na chalupě. Ráda bych poohlédla na nějaké ve formě fixu, protože takové ty klasické (tekuté) mi nevyhovují.

Toto je stručný souhrn věcí, kterémi bych ráda obohatila svoji sbírku kosmetiky. Vše volím stylem ´jednoduché a funkční´, čili žádné třpytky, křiklavé barvy- zbytečná malovátka.

Vittorie <3