1. srpna 2014

Oblíbenci červenec 2014

Další měsíc za námi. Tak neskutečně to letí. Léto pro mě symbolizuje oddech, sport a zábavu. Moje nejoblíbenější část roku a co v ní mám ráda?..

Kosmetika


Za zmínku určitě stojí krém Yves rocher pro problematickou pleť. Má velmi lehkou texturu. V létě na pleti něco hutného nesnesu.

Baby lips aneb moje absolutní láska. Více se dočtete ve článku Maybelline Baby lips vs. Dermacol Love lips.


Hudba


V tuto chvíli poslouchám hlavně písničky plné energie, kterou je například Happy (Pharrell Williams) nebo i Slunce v duši (Nightwork) a moje stálice: Wake me up (Avicii).

Nejsledovanější kanál na youtube

Nejledovanější blog
Jednoznačně www.ordinarylife.blogspot.com. Recenze mě vždy nabudí rozběhnout se do obchodu a nakupovat. Líbí se mi, že pochválí, ale i na rovinu zveřejní nedokonalosti.

Aktivity
Jezdění na kolečkových bruslí mám jednoznačně spojené s létem a chalupami.
Čtení. To proto, že na něj mám konečně čas.

Takže hodně zeleniny a ležte na sluníčku. To mě dokáže nejvíce dopnit energií.
S pozdravem
Vittorie