5. srpna 2014

Co jsem si přivezla z Itálie

Před pár dny jsem se vrátila z Itálie. A protože Itálie je prostě nákupní ráj, dnes vám ukážu, co jsem tam ulovila já.

A nemusím chodit daleko. První nákup první dva nákupy byly uskutečněny už na ruzyňském letišti. Ano, jsem hrozná, vím.


Na letišti jsem neodolala těmto setům. První z nich je značky L'occitane a obsahuje čtyři balení mých oblíbených krémů na ruce - bambucké máslo, růže, mandlový olej a pivoňka. Všechny krom toho mandlového oleje jsem měla a vždy jsem byla naprosto spokojena a chtěla jsem si pořídit další. Takže když jsem je viděla všechny pohromadě v této krásně krabičce, bylo jasno... 


Další je tento cestovní set Lancome, který obsahuje černou tužku na oči, mini balení mého oblíbeného dvoufázového odličovače, mini řasenku a mini juicy tubes. Tento set jsem koupila hlavně kvůli tomu odličovači, který je v této velikosti perfektní na cesty. Tužku jsem dříve měla a proto vím, že je také skvělá. Dále juicy tubes - ten už mám doma v plné velikosti a ač lesky nemusím, tento mám moc ráda. A řasenku jsem chtěla zkusit, protože moji nejoblíbenější řasenkou je Lancome Doll Eyes. Mám teď už 3. balení a nepoužívám jinou. Myslím, že to vysvětluje vše :) Proto jsem chtěla zkusit další od stejné značky, tak uvidíme.


No a teď už k Itálii. Musím říct, že tamní parfumerie jsou prostě ráj. O tom ale až v příštím článku. Ve wishlistu jsem se zmínila o parfému, který teď konečně zdobí moji poličku s parfémy. Je to J'adore od Dioru a ano, miluju ho.


A poslední kosmetickou věcí je tato krásná rtěnka. Je značky Dolce&Gabbana, kterou já osobně miluji co se týče módy a proto jsem od nich chtěla vlastnit aspoň nějakou tu kosmetiku, chápete :) Ale je pravda, že tahle rtěnka je prostě dokonalá ať už co se týče barvy, výdrže, hydratace... Asi i nejlepší, co mám. Hlavně kvůli té výdrži - dala se mnou celý večer/noc kdy jsem jedla, pila a i lízala zmrzlinu.Takže fakt klobouk dolů. 


Rtěnka je z kolekce "Monica", při jejíž tvorbě se tvůrci inspirovali doslova múzou této značky - Monicou Bellucci

Strašně jsem se chtěla podívat do italské drogerie, bohužel jsem na žádnou nenarazila. Ale i tak jsem v italském supermarketu narazila na obří stojan s Maybelline, kde jsem neodolala novému baby lips a lince Master precise ve fixe. 

To je pro dnešek vše, ale k Itálii se vrátím ještě v dalším článku, kde vám ukážu pár fotek z obchodů a co jsem si pořídila z doplňků. 

Vaše Violetta