8. srpna 2014

Rtěnka Cien

S maminkou jsem jela do Lidlu pro Fetu a řecký jogurt. No a nakonec na pásu ležela i rtěnka. Koupila jsem ji za neuvěřitelných 35,- Kč. No řekněte sami, mohla jsem ji tam nechat?! Normálně příliš levné věci nemám ráda a podezírám je, často právem, z nefunkčnosti, avšak teď jsem to zkusila. A také se to vyplatilo snad ze všech hledisek.








Co od rtěnky očekávám a splnilo se mi:
+ pěkně bytelný obal- nerozpadne se
+ krásná sytá barva
+ pěkný detail na obale ( průhledný proužek uprostřed), jímž vidíte přesnou barvu rtěnky
+ voděodolná
+ cena
+ příjemná na rtech
+ vydrží i aktivní sport (dvouhodinové ježdění na bruslích, cvičení na kruzích...)
+ 3-4 hodiny syté barvy
+ v obchodě je zapečetěna plastovou fólií, takže máte jistotu, že nikdo před vámi obsah nezašpinil


- jak vidíte na předešlé fotce, špička přesahuje plastový obal, takže musím dávat pozor při zavírání, abych nezamazala víčko
Kdybych byla hnidopich, mohla bych jako zápor určit nepříliš lákavý design. Úplně strašně nevypadá a luxusní rtěnka to po cenové stránce rozhodně není, ale samotná rtěnka je skvělá. 

Tento odstín je pro mě jak dělaný. Jaký skončí ve vašem vozíku?

Vaše 
Vittorie