3. srpna 2014

Spotřebováno červenec 2014

Do koše házím několik produktů dekorativní kosmetiky a jistěže i další věci :D

 +



Lesk na rty Sexy pulp Yves Rocher (odstín 06 Fraise)
+ úžasně zvětší rty
+ třpytky jen nenápadné ( ideál by byl absolutně bez nich)
+ dlouho vydrží, protože stačí použít jen trocha
- dost lepivý
- nevydrží závratně dlouho
... Toto mini balení jsem dostala k nákupu. Kdyby to šlo, znova bych si koupila jen toto malé, velké totiž úplně nevyužiji. Všední dny se obejdu bez něj, ale na oslavy a jiné akce byl fajn. Líbil se mi na něm jeho efekt, jako kdybych měla na rtech vodu.

3 (dobrý)

Pudr Stay matte Rimmel
+ nepráší
+ dobrý výběr odstínů
- s některými makeupy/ korektory vytvářel mapy
- matný obličej mi vydržel velmi krátce
- neobsahuje zrcátko ani labutěnku
... Na to, jak je z něj spousta youtuberek nadšená, není tak úžasný. Myslím, že najdu i lepší.

4 (dostatečný)

Papírový pilník
Ani jiné v poslední době nepoužívám. Tento byl nějaký reklamní, takže piloval jen z jedné strany a tím jsem ho opotřebovala dřív než obvykle. Celkově tyto pilníky jsou měkké, takže s nimi dokážu vytvořit přesně požadovaný tvar nehtu, avšak rychle se spotřebovávají.

4 ( dostatečný)- to protože jen jedna strana byla použitená a extra rychle se ´ odral ´

Lak na nehty Maybelline Colorama odstín 254
+ pěkně drží
+ cena
+ krycí barva

Takovou nude barvu, která kryje, jsem hledala dlouho. Je obsolutně bez třpytek perleti... Stala se mým nejpoužívanějším lakem na nehty. Balení mi vydrželo 5 měsíců. S určitostí vím, že si jí ještě koupím znova.

1 (výborný)

Krém na obličej Yves Rocher Pure Active
+ lehký
+ po aplikaci nemám pocit mastné nebo těžké pleti
+ nechává pokožku dýchat
+ redukuje černé tečky, kožní maz
+ velmi jemná parfemace
+ obsahuje výtažek z Aloe
- nematuje

Současně můj neoblíbenější krém. Výborný na léto.

1 (výborný)

Koupelový cukr Marks and Spencer
Psala jsem o něm už v předešlých spotřebovaných. Opravdu žádný zázrak. Příjde mi, že ve vodě nic nedělá.

5 (nedostatečný)

Vzorek opalovacího krému na obličej Vichi
+ po aplikaci nemáte lesklou pokožku, jako u většiny opalovacích krémů
+ jemný
+ ochranný faktor 50
+ skoro nulová parfemace
+ nezatěžuje pokožku
- asi jen cena :D

Nejlepší opalovací krém, co jsem kdy na obličeji měla.

1 (výborný)

Vzorek krému s kyselinou hyaluronovou a kmenovými buňkami Ryor
+ parfemace- jemná, podobná dětským krémům
+ velmi příjemný
+ cena (jako většina výrobků Ryor)

Tento krém mi vyhovoval, avšak výše zmíněný od Yves Rocher mi je ještě o něco příjemnější. Proto hodnotím:

2 (chvalitebný)

S.O.S. gel na ruce Arnica Yves Rocher
+ očistíte si ruce kdekoli
+ na rozdíl od jiným je tento příjemný na pokožce
+ rychle se vstřebává

Já jsem spíš příznivcem mytí rukou ve vodě, než používat chemikálie, ale někdy to opravdu není možné. Pro tyto případy je tento gel nejlepším řešením v rámci šetrnosti k pokožce. Nemám co vytknout.

1 (výborný)

Šampon na mastné vlasy s kopřivou Yves Rocher
+ bez silikonů
+ vlasy mi po něm vydrží nemasné až 3 dny
+ nevysušuje vlasy
+ šetrný k pokožce hlavy
- nepříjemná kopřivová vůně, kterou po umytí lehce cítím z vlasů ( ale samozřejmě vyprchá)

Ještě tak, kdyby byl bez parfemace, ale to už bych si přála asi moc. V současnou chvíli se stal mým nejoblíbenějším šamponem.

1 (výborný)

Aknestop Ryor
Nejlepší produkt proti akné, co jsem kdy měla. Není drahý (137,-). Používala jsem ho ráno a večer po umytí obličeje-před nanesením krému. Doma máme už nový. Použibá ho i můj bratr, kterému také velmi pomáhá. Já ho teď na nějakou dobu přestala používat, protože pupínky mi to vyléčilo! :-)

1* (opravdu výborný)

Lilien odlakovač na nehty
+ odlakuje rychle i tmavé a kvalitní laky
+ neničí nehty
+ nevysušuje pokožku
+ obsahuje zvláčňující oleje a vitaminy

Dělá co má. Můj oblíbenec.

1 (výborný)